Kjære Andyp
Tak for din mail om rejse til Nice.
Jeg kan forstå, at du er blevet opkrævet betaling for Sparkling Wine under din rejse og det vil jeg gerne beklage. Dette er helt klart en fejl.
På vores menukort står der skrevet øverst, at alle rejsende på SAS PLUS kan vælge frit fra menuen uden betaling (få alkohol-produkter er dog forbeholdt Intercontinal-flyvninger). Her i blandt også Sparkling Wine.
Det er vores mål i SAS at give vores kunder en venlig, imødekommende og professionel betjening. Jeg vil sørge for at den ansvarlige ledelse tager sig af sagen, så fejlen ikke sker igen.
Vi arbejder målrettet med kundetilfredshed i alle led af rejsekæden.
Det er vigtigere for os end nogen sinde før, at have glade og tilfredse kunder - det er vi fuldt ud bevidste om. Vi har hver dag fokus på at højne vores kundetilfredshed, og alle undersøgelser viser, at det går den rigtige vej.
Din henvendelser bidrager til, at vi kan skærpe fokus endnu mere og dermed nå helt i mål. Tak fordi du gav dig tid til at skrive til os.
Som kompensation for din oplevelse, har jeg valgt at indsætte 3.000 ekstra point på din konto.
Jeg håber at din næste rejse med SAS bliver en god oplevelse.
Med venlig hilsen
XXXX
SAS Customer Care Team