Er det enda mulig å bestille Go en vei og Plus andre veien innenlands i Norge for 10000 poeng? Får feilmelding på sas.no straks jeg velger kombinasjon av Go og Plus...
Ringe sas?
Så lenge det nesten ikke fantes noen business-passasjerer lenger, er det jo bedre å få finne på noe nytt. Det nærmeste alternativet til Plus var sikkert Economy Extra. Så da kan man spørre seg: Vil man helst ha Economy Extra eller Plus?
Har fløyet Plus en god del og synes det er moro hvordan de aldri slutter å spørre om jeg vil ha noe mer. Maten er riktignok litt varierende og kunne helt klart fått et løft - men konseptet synes jeg er bra på kortere europeiske ruter. Trenger ikke å få mat servert på brett og porselen, jeg.
Lurer på en ting vedrørende Plus billetter hvor mange dager før avreise kan jeg endre dag? Har tenkt å være der 4 dager men visst været er bra tenker jeg å utvide det til noen dager ekstra
ok takk for svarPlus er full flex så du kan endre når du vil, så lenge det er ledig plass ombord. Det kan imidlertid godt være at bookingklassen du er i ikke er tilgjengelig på den nye flighten og at du da må betale mellomlegget.
Lurer på en ting vedrørende Plus billetter hvor mange dager før avreise kan jeg endre dag? Har tenkt å være der 4 dager men visst været er bra tenker jeg å utvide det til noen dager ekstra
Da har jeg prøvd å jobbe meg gjennom menyen ved å velge forskjellig hver gang. Har bare smakt hver av dem 1 gang. Så kan jo ha vært uheldig. Er testet i løpet av de 2 siste månedene. Her er min uhøytidelige dom:
Wrap: Terningkast 2
+ Varm mat
- Lite smak,og skulle gjerne hatt noe kjøtt i den.
- Liten, ble ikke mett. Måtte spør etter en sandwich etterpå.
- Var kald i midten
Roastbiff og potetsalat: Terningkast 5
+ Så veldig fresh ut
+ Smakte bra
+ Ble mett
+ Mye kjøtt
Sandwich med kylling: Terningkast 4+
+ God smak
+ Saftig
+ Mye kylling
Sandwick med brie: Terningkast 3+
+ God smak
- Brødet ble oppfattet som litt tørrere enn i kyllingsandwichen
Muffins med blåbær: Terningkast 5-
+ God og saftig
+ Lekker innpakning
Muffins med sjokolade: 4-
+ God og saftig
- Ble litt mektig
- For mye nugattilignende sjokoladekrem i midten
Muffins med sjokolade: 4-
- For mye nugattilignende sjokoladekrem i midten
Og da er neste spørsmål naturlig nok: "now what??"
Hvor ofte har de tenkt å rullere menyen?
Og da er neste spørsmål naturlig nok: "now what??"
Hvor ofte har de tenkt å rullere menyen?
Høres ut som en soleklar sekser, sies det fra elgehold ....![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.