Diskusjon av SAS Go og SAS Go+Wrap and tilhørede småting

Re: Diskusjon av SAS Go og SAS Go+Wrap and tilhørede småting

Dette handler ikke om luksus, men rett og slett missvisende markedsføring. Det reklameres og skrives at man får velge fritt fra menyen i PLUS uten å betale, men sannheten er jo tydeligvis en helt annen.
Problemet er rett og slett at det informeres alt for dårlig fra SAS sin side når endringer skjer i negativ favør for kundene, slik at man aldri vet hvilke regler som gjelder. I neste tur i PLUS kan det således hende at man også må betale for all alkohol...hvem vet?

Sitter nå på flyet til NCE og får servert siste "enhancement" av SAS: Man må betale for mousserende vin i PLUS!
Først fjernes champis, så business og nå må man i tillegg betale ekstra for å få drikke mousserende fra Luxemburg. Lavmål SAS, skjerp dere!
Klage er sendt customer relations as we speek!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Mamma ba om "sprudlevann" på vei hjem fra Nice på tirsdag. Hun fikk en boks Ramlösa :colgate:

Hun sa da at hun mente musserende vin, og fikk en flaske servert på bordet. Gratis. Så dette må de jo ha innført i går eller i dag?

Ja, fikk mousserende på gårsdagens tur men ikke i dag. Crew var flau, men sa det var nye instrukser. Hun anbefalte meg på det sterkeste å sende en klage, hehe

Fantastisk tragisk.
Det eneste positive her er at det skjedde på ruta fra Nice, der man faktisk får ekte champagne i loungen.

Diskusjon av SAS Go og SAS Go+Wrap and tilhørede småting

Sitter nå på flyet til NCE og får servert siste "enhancement" av SAS: Man må betale for mousserende vin i PLUS!
Først fjernes champis, så business og nå må man i tillegg betale ekstra for å få drikke mousserende fra Luxemburg. Lavmål SAS, skjerp dere!
Klage er sendt customer relations as we speek!

Hva skulle de ha for musserende?

Jeg tipper også at det vil komme begrensninger på hvor mye man kan forsyne seg av menyen ombord også. På enkelte avganger tipper jeg det er dyrere å la folk få forsyne seg av litt av hvert enn å bare servere et klassisk Business-måltid, for ikke å snakke om merarbeidet for crewet ombord.

Jeg tipper også at det vil komme begrensninger på hvor mye man kan forsyne seg av menyen ombord også. På enkelte avganger tipper jeg det er dyrere å la folk få forsyne seg av litt av hvert enn å bare servere et klassisk Business-måltid, for ikke å snakke om merarbeidet for crewet ombord.

Wraps-bonger? :lol:

Wraps-bonger :lol:
Dette kan fort bli en del av EuroBonus 2.0.

Ved rekvalifisering til EBS/EBG/EBD vil man få hhv. 1/2/4 wrapsbonger. Disse kommer i stedet for oppgraderingsvouchere, som følge av en undersøkelse der "SAS beste kunder" uttalte at de ikke ønsket oppgraderingsvouchere.

Spørsmålet i undersøkelsen var for øvrig:

Hva ønsker du mest?
1. At flyet ikke styrter.
2. Å få oppgraderingsvouchere ved rekvalifisering til elitestatus.

Har det virkelig blitt en realitet at SAS har begynt å ta betaling for alkohol når det gjelder utenlandsflyvninger i plus i disse dager?

Hvis de gjør det så ser jeg ingen grunn til å fly med SAS i plus i fremtiden.

Re: "Få raskt et gullkort"

Har det virkelig blitt en realitet at SAS har begynt å ta betaling for alkohol når det gjelder utenlandsflyvninger i plus i disse dager?

Re: "Få raskt et gullkort"

Når opplevde du dette?

Hadde morgenflyene TRD-OSL på tirsdag og TRD-BGO på onsdag. I frokostboksen var det ikke yoghurt hverken tirsdag eller onsdag. Er vi tilbake til kun rundstykke til frokost igjen?

Hadde morgenflyene TRD-OSL på tirsdag og TRD-BGO på onsdag. I frokostboksen var det ikke yoghurt hverken tirsdag eller onsdag. Er vi tilbake til kun rundstykke til frokost igjen?

Kan ikke huske å ha fått det med SAS innenriks på mange år.

Yoghurt får man kun mellom sør- og Nord-Norge.

Da må Trondheim ha vært definert som Nord-Norge tidligere. Jeg har hatt 22 morgenflighter med SAS ut fra Værnes siden innføringen av GO/PLUS, og på de 20 første har jeg fått yoghurt i frokostboksen. Det er kun på de 2 denne uken jeg ikke har fått det.

Jeg fikk yoghurt KRS-OSL tirsdag 15.okt!

LOL.. Håper jeg flyr på <<Youghurt-klasse>> til Bergen neste gang ;)

En kollega av meg kom fra LHR i dag og hadde etter sigende drukket musserende i Plus uten å betale for det. Dog vil jeg ikke ta dette som et sikkert utsagn ettersom jeg mistenker at han hadde hatt god tid i loungen på LHR før avgang og prøvesmakt diverse drikkevarer...;);)

Whaaaaat? Skal dobbelsjekkes søndag kveld .....

Back