Diners Club: Doble Eurobonuspoeng i November

jeg har begge deler!
Og, det ser ut til at det blir DC som blir dratt denne uken.... Må bare fåut fingern og få bestilt ny PIN-kode så jeg kan kjøpe togbilletter på NSBs automat med DC-kortet også (vil ikke gå glipp av de 10 EB-poengene!)

Snakket nettopp med Diners kundeservice og bestilte co-branded SAS Eurobonus, det var ikke noe problem å ha både co-branded Mastercard og Diners for de av oss som ikke visste det.

Måtte du søke på nytt eller, ordnet de det over tlf?

Det ordnet hun over tlf, oppga bare navn og eksisterende kortnummer samt mitt EB-nr og smakk så skal det komme nytt co-branded kort med samme kortnummer og pinkode som før.

Vittig at man da har to EB-kort! =)

Fikk regning på mitt EB Mastercard nå og det er også doble poeng på EB Mastercard i november.

Fikk regning på mitt EB Mastercard nå og det er også doble poeng på EB Mastercard i november.

Jepp, det gjelder begge kort. Her er sitat fra EB tilbudsmail jeg mottok i dag

Doble Ekstrapoeng i hele november!
Få doble Ekstrapoeng på alt du kjøper, men noen få unntak, med ditt EuroBonus MasterCard eller EuroBonus DinersClub privatkort. For hver hundrelapp du belaster kortet, får du 20 Ekstrapoeng (mot normalt 10).

Med mulighet for loungetilgang (uavhengig av billett tupe du reiser på) bør du velge Diners Club.

Kort motatt, men EB du må ta en tur på brosjyre/inlett lageret og brenne alle
de folder'ne som har sasbraathens referanser...

/G

Det ordnet hun over tlf, oppga bare navn og eksisterende kortnummer samt mitt EB-nr og smakk så skal det komme nytt co-branded kort med samme kortnummer og pinkode som før.

Vittig at man da har to EB-kort! =)

Jeg har faktisk tre EB-kort. Hadde først co-brandet Mastercard/EBB og vanlig Diners privat. Så var det plutselig en kampanje om at man fikk 3000 poeng hvis man bestilte seg et Diners/EBB businesskort. Bestillte dermed det, selv om jeg hadde null behov. Og til slutt kom dette; da fikk jeg ordnet også mitt private Diners til å bli co-branded^_^

Hvis man er EBB så er det kun gratis første året. Kan man da f.eks. i år 1 ha co-branded EB Mastercard og år 2 ha co-branded EB Diners Club uten at dette koster noe??

Og når vi snakker om DC-kort...

Jeg er Diners-jomfru...fikk mitt co-branded kort torsdag.

Spm.:

1. Kommer det med kredittramme, eller må du søke spesifikt om en ramme ?

2. Kan jeg f.eks bare dra kortet i vanlige terminaler( venter fortsatt på kode dog...) ?

3. Kommer giro i post ? Regner med e-faktura er tilgjengelig....

Genialt med 3000 poeng ved handel på Sandvika SS,

Ang kode så fikk jeg den ca 1 uke etter at jeg mottok kortet.

Er det 695 kr for etablere seg med dette kortet? Funker det som vanlig kredittkort? Jeg er helt blank, men leste om det på diners club bare. Men spørsmålet er om det lønner seg for en med 0 EB poeng?

Både DC og MC er vanlige kredittkort, men om det lønner seg må du avgjøre selv. Det er, så vidt jeg vet, ingen årsavgift første året.

Du skal jo bruke det heftig hvis du skal samle så mange poeng at det blir en bra tur ut av det. Innenlands og i Europa synes jeg ofte det er tull å bruke EB-poeng for man må jo betale avgifter i tillegg, og så er det ofte enkelt å få tak i billetter til en gustig pris uansett.

Husk at EB-poeng forsvinner etter 5 år.

Hvor det lønner seg å bruke EB poeng er jo en avveining. Innenlands er tull, men norden kan være lurt. Om man trenger conecting flight så koster det fort litt å ta seg rundt. Trondheim finland er fort opp mot 4000kr tur/retur, når det var blue1 kampanje fikk jeg turen for 6000poeng. Det var et kupp. Det å fly OSL-TRD på bonuspoeng er bare tull.

Bruk av bonuspoeng er en bra måte å komme seg til spennende steder man ellers ikke ville prioritert, og om man følger med på kampanjer kommer man mange spennende steder.

Back