Diamantstatus hos Eurobonus 2.0

Litt trist at det skal være så vanskelig å få dette igjennom til de ansatte.
Spurte om en øl CPH-OSL her for litt siden, det kunne jeg ikke få da det kun gjaldt alkoholfritt..
Forklarte at dette gjelder kun innenriks, men vedkommende måtte forhøre seg med andre CC før det ble akseptert..

Hehe, nesten glad eg ikkje har "slikt spesielt kort". Fekk spm. om eg hadde "slikt spesielt kort" mellom TOS og OSL for litt sidan. Sa eg berre ville betale for meg, eg...

Reiste i GO fra Malaga til Oslo nå i August ifm sommerferien.
En ganske så snerpete purser som ikke var spesiell servicevennlig gjennom flyreisen. Viste fram Diamond kortet og ba om drikke til meg, kona og min bror (som satt sammen). Det første hun sier er "Diamant ja...kan du forklare meg reglene der igjen". Heldigvis var jeg forberedt og hadde en screenshot av siden på mobilen som jeg leste opp, men er ikke rart det blir surr når de ansatte heller ikke har peiling på gjeldene regler. Fikk ellers det jeg ba om av drikke så skal ikke klage...

Jobben hadde vært mye enklere om det ikke var for de hersens passasjerene, som maser og er eksepsjonelt vanskelige.. :headbang

Veldig fint opplevelse i dag. En eldre dame som gav Cola Zero med et smil og sa at den hadde jeg nok fortjent om jeg fløy så mye. Positiv og blid, som så mange ganger før :)

Har så og si ingen negative opplevelser med denne biten. Noen ganger må de minnes på dette med diamant, men det er vel ca 1 av 20 ganger estimerer jeg, ellers er det bare smil og glede :)

Noen som har vært bråkjekke å spurt om noe på en av de korte flights?
Jeg var en gang frekk nok til å be om en muffens på Osl-krs i Plus, og det var med nød og neppe de kunne tillate noe slikt..
Tenk om jeg hadde spurt om en cola i Go....

Fløy OSL-ARN-PRG i Go i dag. Startet forsiktig med å be om en stk coke på første legget. Ble servert med et smil. På turen til Praha (forøvrig med 717[emoji3]) ba jeg om en øl til madammen og meg. Ingen problem, og de hadde Mikeller i tralla også. Ba om å få kjøpt en chips ved siden av, og den ble også overlevert med et smil. Free of charge. Så foreløpig er mine erfaringer gode, ser nesten ingen grunn til å fly Plus... Maten der er jo uansett crap.

Fløy OSL-ARN-PRG i Go i dag. Startet forsiktig med å be om en stk coke på første legget. Ble servert med et smil. På turen til Praha (forøvrig med 717[emoji3]) ba jeg om en øl til madammen og meg. Ingen problem, og de hadde Mikeller i tralla også. Ba om å få kjøpt en chips ved siden av, og den ble også overlevert med et smil. Free of charge. Så foreløpig er mine erfaringer gode, ser nesten ingen grunn til å fly Plus... Maten der er jo uansett crap.
Så pass, ja. Det er bedre enn det man vanligvis får som Pandion.

Joda, men det kreves som oftest litt forklaring, i hvert fall om jeg skal ha noe servering til en medreisende også.

Sist jeg fløy i Go så bestilte jeg cola, vann, smoothie, wrap, salat, og muffin.

Selvfølgelig skal du ikke betale var svaret da :up: Har ikke prøvd å utfordre skjebnen så mye tidligere, men må si at inntrykket som diamant har gått betydelig opp den senere tiden.

En ganske så snerpete purser som ikke var spesiell servicevennlig gjennom flyreisen. Viste fram Diamond kortet og ba om drikke til meg, kona og min bror (som satt sammen). Det første hun sier er "Diamant ja...kan du forklare meg reglene der igjen".

Haha, det er fantastisk. Så utrolig pinlig.

Sjekka ut diamantkortet på CPH-MUC i Go i går, fikk beskjed om at ja; drikke er gratis, men mat/snacks må du betale for.

Samme her. Betalte for salaten men fikk all drikke gratis med et vennlig smil. Det begynner å fungere (eller så har jeg vært heldig i det siste)

Fløy til København fredag kveld og hjem igjen i går ettermiddag. Strålende service på veien nedover med gratis øl, sjokolade og chips som CC pushet på meg uten at jeg måtte betale for det. Før landing kom CC tilbake til meg med en vannflaske og en mørk sjokolade. TIDENES service. Som et tillegg serverte den samme CC-en et glass med vann til alle de som spurte etter dette i GO uten å ta betalt. Purser var for øvrig den samme som på første turen med -RKN med ny kabin.

I går ettermiddag tok jeg SK 2872 hjem fra CPH. Tre stykker i kabinen på en nærmest fullsatt CRJ 900 med registrering OY-KFI. Kabinpersonalet kom rundt, viste pent frem kortet og fikk servert en flaske vann med det største smil. Jeg fikk også spørsmål om jeg ønsket noe mer av snacks eller drikke uten å betale for det.
For å være helt ærlig er jeg særdeles fornøyd med servicen man får som Diamant-medlem.
Kanskje jeg var ekstra heldig med helgens CC-rulett?

Hvis du liker å padle og er i Bærum 3. eller 4. sept anbefaler jeg at du tar en titt på diamond.flysas.com snarest. Padletur med Eirik for 1000 poeng!

Back