Vet ikke om dette er rett tråd....
Jeg har sikkert skrevet til SAS 5 ganger og ringt et 20 talls ganger men får ikke hjelp. Det virker som at alle har automatiske svar og sender det videre. Her rett før jul trodde jeg at saken var løst da jeg traff en hyggelig dame som fant problemet og skrev tilbake at saken var løst og kompenserte meg 6000 poeng, men dengang ei. Dette er i korte trekk problemet mitt:
Opptjeningsåret mitt er August til August - jeg flyr for ca 180 - 190000 poeng så rimelig mye med SAS. I September fikk jeg nytt kort, men ikke vanlig kort med ett med master-kort. Smart cash noe jeg ikke hadde bestilt. dette hadde utløpsdato November 2015. I august begynte ringinga ingen hørte November kom og jeg blei stoppa i smart track og ikke turte jeg å be om brus på flyet innenriks hvis jeg satt bak. Ingenting hjalp.
Så kom årets juletur med familien - vi skulle til US og jeg truet sas med at hvis ikke dette var i orden gadd beynte jeg å fly KLM - da hjalp det litt men ikke nok vi skulle prøve KLM 3 x buisniss til US. Når vi kom hjem lå det 2 pakker i posten fra SAS ett med Eurobonuns diamant kort med utløp 11/16 som hadde gull bagasje lapper i samme konvelutt og ett med utløp 11/16 med Diamant bagasjelapper. Jeg er fortsatt oppgitt....smatpass uteblir nok en gang - og jeg bestiller i morgen KLM nok en gang. Sabla irriterende da jeg trives i med SAS, men nå er jeg snart ELITE flyer hos KLM også og da begynner dette å bli interessant. HVA GJØR JEG FOR Å FÅ ET SMARTPASS ????
Er det noen som jobber i SAS her som jeg kan ringe til PLEASE send meg en PM med et telefon nr...dere er i ferd med å miste en kunde som drar med seg MANGE andre kunder i samme dragsuget.
Jeg har sikkert skrevet til SAS 5 ganger og ringt et 20 talls ganger men får ikke hjelp. Det virker som at alle har automatiske svar og sender det videre. Her rett før jul trodde jeg at saken var løst da jeg traff en hyggelig dame som fant problemet og skrev tilbake at saken var løst og kompenserte meg 6000 poeng, men dengang ei. Dette er i korte trekk problemet mitt:
Opptjeningsåret mitt er August til August - jeg flyr for ca 180 - 190000 poeng så rimelig mye med SAS. I September fikk jeg nytt kort, men ikke vanlig kort med ett med master-kort. Smart cash noe jeg ikke hadde bestilt. dette hadde utløpsdato November 2015. I august begynte ringinga ingen hørte November kom og jeg blei stoppa i smart track og ikke turte jeg å be om brus på flyet innenriks hvis jeg satt bak. Ingenting hjalp.
Så kom årets juletur med familien - vi skulle til US og jeg truet sas med at hvis ikke dette var i orden gadd beynte jeg å fly KLM - da hjalp det litt men ikke nok vi skulle prøve KLM 3 x buisniss til US. Når vi kom hjem lå det 2 pakker i posten fra SAS ett med Eurobonuns diamant kort med utløp 11/16 som hadde gull bagasje lapper i samme konvelutt og ett med utløp 11/16 med Diamant bagasjelapper. Jeg er fortsatt oppgitt....smatpass uteblir nok en gang - og jeg bestiller i morgen KLM nok en gang. Sabla irriterende da jeg trives i med SAS, men nå er jeg snart ELITE flyer hos KLM også og da begynner dette å bli interessant. HVA GJØR JEG FOR Å FÅ ET SMARTPASS ????
Er det noen som jobber i SAS her som jeg kan ringe til PLEASE send meg en PM med et telefon nr...dere er i ferd med å miste en kunde som drar med seg MANGE andre kunder i samme dragsuget.