Setekartet er lovet 'kurert' i løpet av uken ...
Da tipper jeg vår venn er på vei til TOS.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Setekartet er lovet 'kurert' i løpet av uken ...
Eller muligens til Andenes og Andøya for å se på andre flyvende ting som går rett opp i stedet for rett frem..
Kim
Tipper han skal fly med lufttransport til verøy (helicopter) men gudene veit hvordan han fikk opp den i SAS appen, jeg får ikke opp SK og WF engang.
Klar for dagens første flight, og den er ikke fra TRD. Ankom forøvrig flyplassen til fots fra byen den tilhører.
Har du tatt toget fra Trondheim til Bodø?
Tatt kystekspressen fra Trondheim til Kristiansund. Sitter nå på BGO etter å ha flydd fra KSU ?
For å gi et muligens litt enkelt hint så hadde handlingagenten på flyplassen et navn som hørtes ut som "noe lokale greier".
Men det er to flighter på boardingkortet. Hvor skal jeg videre?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.