Det er ikke hver dag...

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Vi har 3 stk 757 her, 1 stk 767, 2 stk 777, 1 stk, 747-400 og 1 stk A330 her samtidig på OSL, men det har vi jammen meg om 30 minutter :)

Skal ikke se bort fra at det dukker opp bilder i ettermiddag heller :)

Har US Air starta opp igjen? Er vel mer sannsynlig at det er TUIFly eller Air Baltic.
767en er det UPS?

Og det er vel strengt tatt 2x 747 på OSL da, Sundt frakteren.

767 jeg tenker på er fra UPS ja :) en 757 fra CO, en fra DHL og en fra TNT. og nei, bare en 747 :) Skybridge sin har da reist ut på tur igjen.....

Og bilder kommer senere idag. Nååå må jeg zzzzove litt :)

Fikk knipset et bilde av EB/Pullmantur Air sin 744 i det den kom inn på 171 i morges.

DK_112.png

Har spurt det lille flyselskapet neddi veien her om de kan bidra til heavy-samlingen, men de drar litt på det ennå ... ;)

A330'en hadde ikke noe punktert dekk, men en nesehjulsstyring som ikke virket. Etter diverse reparasjoner var det taxitest på rullebanen i natt før fjernparkering av maskinen på Alfa Nord (de-icingen ved Forsvaret)....Rett og slett fordi det var eneste stedet vi hadde til den...

Og bilder kommer om ikke lenge :) Bare jeg slipper til på soverommet! ;)

Last edited:
767 jeg tenker på er fra UPS ja :) en 757 fra CO, en fra DHL og en fra TNT. og nei, bare en 747 :) Skybridge sin har da reist ut på tur igjen.....

Det ble nok bare 2 stk 757'er.. TNT kom med 737 istedefor idag, landet 3,5 time sen pga teknisk på opprinnelig maskin.

Like fullt en imponerende oppstilling av maskiner til tross for manglende 757 :)

Back