Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 11 Feb 2010 #21 LN-MOW said: Har spurt det lille flyselskapet neddi veien her om de kan bidra til heavy-samlingen, men de drar litt på det ennå ... Click to expand... JetBlue said: Et bra initiativ, uansett Click to expand... Heyyy, hva er det dere to vet nå???
LN-MOW said: Har spurt det lille flyselskapet neddi veien her om de kan bidra til heavy-samlingen, men de drar litt på det ennå ... Click to expand... JetBlue said: Et bra initiativ, uansett Click to expand... Heyyy, hva er det dere to vet nå???
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 11 Feb 2010 #22 Så, her kommer da noen bilder Skal legge ut flere bilder jeg tok i går og i morges under bildeforumet... Edit: Muulig jeg har gjort noe muffins når jeg skalerte dem ned, for de er MYE klarere her på skjermen min Attachments IMG_2942.jpg 37.2 KB · Views: 957 IMG_2943.jpg 46.7 KB · Views: 956 IMG_2949.jpg 41.4 KB · Views: 939 IMG_2955.jpg 37.9 KB · Views: 935 IMG_2957.jpg 40.3 KB · Views: 926 IMG_2959.jpg 38.7 KB · Views: 463
Så, her kommer da noen bilder Skal legge ut flere bilder jeg tok i går og i morges under bildeforumet... Edit: Muulig jeg har gjort noe muffins når jeg skalerte dem ned, for de er MYE klarere her på skjermen min
Henshaw Galley Slave Medlem 11 Feb 2010 #25 baselutvann said: Må si jeg falt pladask for flyet jeg Click to expand... Skal jo ikke så mye til da.
baselutvann said: Må si jeg falt pladask for flyet jeg Click to expand... Skal jo ikke så mye til da.
LN-MEH ScanFlyer Gold 11 Feb 2010 #29 LCH said: Aner jeg en eks-Maersk GPU e.l. der? Click to expand... Stilig, godt dokumentert Rampen! Det ser ut som en heater i Maersk farger...
LCH said: Aner jeg en eks-Maersk GPU e.l. der? Click to expand... Stilig, godt dokumentert Rampen! Det ser ut som en heater i Maersk farger...
SQ321 ScanFlyer Gold 12 Feb 2010 #30 Ingen bilder av maskinene ved siden av hverandre ved gate? ENG_RAMP??
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 12 Feb 2010 #31 Hehe Sorry Uppercut, jeg må sove litt etter nattevaktene og
SQ321 ScanFlyer Gold 12 Feb 2010 #32 Greit, du er tilgitt. Men da bli det lite giveaways fra meg til deg ved neste anledning.:colgate:
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 12 Feb 2010 #33 Jeg høyner lite giveaways med fjernparkering når du kommer hjem fra neste utenlandstur