Det er fredag min venn...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fredag og enda bedre frifredag. Nespresso og nyheter på papir, nett og radio før jeg drar på morgenkaffe og bakverk med to venner på Holtet. Middagen i kveld blir Pasta Vongole....måtte kvelden kom fort:-) Ha en bra start på helgen med rene hender og god avstand.

God morgen fra et høstlig Oslo Øst. Blir jobb på kontorkontoret dag, og har greitt program for helgen. Tapas på Tjuvholmen i kveld, fårikål-lag i morgen og konfirmasjon på søndag. Og så skal gamlebilen klargjøres for salg. Godt man får en time ekstra denne helgen[emoji3] Ha en strålende fredag, lørdag, søndag!

Mornings fra Hvalstad. Frokost er unnagjort, matpakker smurt, så venter nå bare på at skole og barnehage skal åpne. Hjemmekontor i dag og take away i kveld. Mistenker det blir indisk. Ha en fin dag

G’ mårnings fra Stavanger. Her har en akkurat kommet seg opp og frokosten er i gang mens God morgen Norge ruller på TV’n. Til kvelden venter jobb og nattevakt så det blir nok litt soving utpå dagen før det blir SK opp til Bergen.
Ha en nydelig fredag :)

God morgen fra Yesheim ! Første fridag i langfriperioden, og som halvgammel mann man er så våknet man grytidlig, så er bare å sette seg ned med kaffen og lese litt på nett. Et visst presidentvalg borti "gata" avstår jeg fra å lese eller høre mere om idag, så da får man heller rydde litt i garasjeboden idag, før Vestfold og besøke familien i helgen.

Ha en strålende fredag alle !

God morgen

Starter dagen med litt verkstedkontor mens bilen får vintersko på.
De serverer kaffe og frukt, men var litt skeptisk når jeg foreslo håndsprit i kaffen, tross alt Fredag....

Regner med at resten av dagen blir hektisk. Faktisk ganske mye å ta tak i. Har solgt inn noe "lanes" på et av våre airlines som gjør at det blir litt travelt.

Det artige er at man da leverer mer cargo til nevnte airline pr uke enn før Korona og når man hadde fly fra OSL. (midlertidig kanselert) så da er det god stemning og artige dager :)

I tillegg gjør vi vår del av jobben med å tømme landet for laks på annet airline, så da kan vi ikke klage for mye der heller.

Nyt fredagen!

S

Morgen fra gjemmekontoret.

Luften i det ene hjulet mitt hadde visst stukket av, så da ble det å tusle tilbake. Fryktelig unødvendig, synes jeg.

Nuvel. Kan i hvertfall spille det nye Springsteen-albumet på full guffe.
(Letter to you. Sluppet i dag. Kan høres der DU streamer musikk)

I kveld tror jeg man skal prøve å få sett dokumentaren om nevnte album.

Ha en god en :)

God formiddag fra Furuset. Nok å gjøre på jobben, men det er fredag! :)
Flytur i morgen med en Crj, første gangen på lang tid.
Ha en fin en! :)

G’morgen fra mørket. Frokost er inntatt og her sitter man og surfer og venter på at resten av huset skal begynne å røre på seg. Ingen hast ...

Ikke så veldig interessert i den nye Bruce’n, men det er et par andre utgivelser som skal sjekkes ut. Og husk - liker du musikken du finner på stream, kjøp den gjerne. Det er få som lider mer enn underholdningsbransjen under covid, og hvis du kjøper musikk og/eller litt merch hjelper du din favorittartist med å holde seg i live. Selv om Springsteen nok har til fløte i kaffen, er det ytterst få som tjener på å gi ut ny musikk.

Fortsatt frisk fredag.

Back