Jens W ScanFlyer Crusty 16 Mar 2005 #1 Det ble da noen bilder i dag også Tur til Stjørdal i dag med en liten stopp på Værnes genererte følgende resultat. "Spanair vånn får sikks triii" Hei på deg du.. Jøss, en SAS 737.. sånn har vi aldri sett før..
Det ble da noen bilder i dag også Tur til Stjørdal i dag med en liten stopp på Værnes genererte følgende resultat. "Spanair vånn får sikks triii" Hei på deg du.. Jøss, en SAS 737.. sånn har vi aldri sett før..
EB ScanFlyer Inventory Medlem 16 Mar 2005 #2 Re: Det ble da noen bilder i dag også Bra bilder i et bedre vær enn det vi har i hovedstaden!!!
D DY ScanFlyer Dusty 16 Mar 2005 #3 Re: Det ble da noen bilder i dag også Flotte bilder som vanlig...
J Jan H ScanFlyer Blue 16 Mar 2005 #4 Re: Det ble da noen bilder i dag også artig å se nye bilder daglig... keep em coming
LN-SSL ScanFlyer Gold 16 Mar 2005 #5 Re: Det ble da noen bilder i dag også Bra bilder fra VA som vanlig! Håper det blir bra vær 22.-24. april. Riktignok blir det møter og konferanser til langt på kveld, men jeg SKAL bortom "gjerdet" en tur....:hi2
Re: Det ble da noen bilder i dag også Bra bilder fra VA som vanlig! Håper det blir bra vær 22.-24. april. Riktignok blir det møter og konferanser til langt på kveld, men jeg SKAL bortom "gjerdet" en tur....:hi2
L LN-BRK ScanFlyer Gold 16 Mar 2005 #6 Re: Det ble da noen bilder i dag også Cedlind, har ikke du 300D? Synes bildene dine blir relativt uskarpe og for lyse. Kjører du automatikk eller manuelt? Ellers er det alltid bra å se bilder av fly, men denne gangen slenger jeg meg ikke på "bølgen" om at alt er så flott og fint
Re: Det ble da noen bilder i dag også Cedlind, har ikke du 300D? Synes bildene dine blir relativt uskarpe og for lyse. Kjører du automatikk eller manuelt? Ellers er det alltid bra å se bilder av fly, men denne gangen slenger jeg meg ikke på "bølgen" om at alt er så flott og fint