Derfor bør du reise til Singapore

Re: Derfor bør du reise til Singapore

La hotellet passe på. Gjetter meg til at du skal ha 380 LH hjem ? De starter check-in ca kl 1900 ... Vet ikke hva du har av seter, men vi hadde treseter hver hjem ( og ut ). De frigjør fremre kabin ved check-in og de hjalp oss med tresetere.. Dette var 31. jan. ;)

Tror jeg ville satset på å spørre hotellet om å oppbevare bagasjen for meg, så ta en runde på Sentosa og downtown, før jeg dro ut til Chit's Restaurant and Bar ved Changi for en herlig middag før innsjekk?
Er klar over at man kan etterlate bagasjen på hotellet, men med et hotell med over 2500 rom og uten min rullbare Samsonite safe så er jeg litt forsiktig.

Er klar over at man kan etterlate bagasjen på hotellet, men med et hotell med over 2500 rom og uten min rullbare Samsonite safe så er jeg litt forsiktig.

Ser den, men er det en plass i verden du bør kunne være trygg på dette, så må det være i SIN ;-)

La hotellet passe på. Gjetter meg til at du skal ha 380 LH hjem ? De starter check-in ca kl 1900 ... Vet ikke hva du har av seter, men vi hadde treseter hver hjem ( og ut ). De frigjør fremre kabin ved check-in og de hjalp oss med tresetere.. Dette var 31. jan. ;)
Greit å vite at de åpner 5 timer før.

Er det ved online checkin de frigjør setene forrest? Eller er det 19:00?

Jeg kunne checke ind ved 18 tiden til Lufthansa flighten kl 23.55. De havde et par Early Checkin skranker åbne. Men ellers er der helt sikkert ingen problemer med at opbevare bagagen på hotellet inden turen går til lufthavnen. Og hvis du har adgang til Silver Kris loungen (business billet) er der mulighed for brusebad inden flyveturen hjemad .Det er bare guld værd efter en varm dag i Singapore.:)

Det er vel basseng på flyplassen, og helt sikkert dusj der også.Vet også at det er lounge med dusj du kan betale deg inn til. Vil påstå av den eventuelle hundrelappen dette koster er vel anvendte penger etter en dag i 30 grader.

Vanligvis firgjører de kremsetene 23 t før ved internet check-in . Men jeg droppet det denne gangen.

Ser den, men er det en plass i verden du bør kunne være trygg på dette, så må det være i SIN ;-)

Helt klart, med tilnaerment null kriminalitet og et saapass stort og velrenomert hotell, er det absolutt ingen risiko. Saa lenge det ikke er ett rottereir man bor paa, er bagasjen 100% trygg verden rundt. Jeg lar hoteller over hele verden passe paa bagasjen min nesten ukentlig uten noe problem og kofferten min alene koster mer enn det vaar venn Hr. Aas har i sin Ch. 11 "safe". Du faar nemlig en kvittering, akkurat paa samme maate som paa jernbanestasjoner, flyplassoppbevaring etc. og hotellet er ansvarlig.

But hey, that's me. ;)

Saa vidt jeg vet, er det ingen offentlige oppbevaringsmuligheter som oppbevaringsbokser i Singapore (hverken paa Changi, cruise terminalen etc), saa alternativet ditt er aa sjekke kofferten paa hotellet eller drasse rundt paa den i 7 timer til LH aapner innsjekk.

Back