• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Der var tirsdagen åpnet…

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kaffe, forum og nyheter på BBC før NRK tar over klokken 06:00. Langdag på jobben i dag som avsluttes med en historiefortelling til en amerikansk gruppe om Lysebu sin historie som gave til Danmark som takk for hjelpen Norge fikk under krigen. En historie jeg har fortalt mange ganger…men som i disse dager blir litt sterkere.

God morgen/ tidlig ettermiddag fra Krabi, 34 grader, varmt og godt. 🌴
Flyr etter planen hjemover med Sas på fredag, masse ledig på setekartet ennå, men ikke mulig å booke BKK-CPH før 13.mars nå, så mulig flyene er fylt opp av folk som skulle hjemover med Emirates, Qatar osv.

Last edited:
God mirgdn fra Radisson Blu Værnes der frokost inntas. Sas kansellerte gårsdagens flyvning opp hit som resulterte i fire flasker Hervik eplejus og ankomst en time tidligere enn planlagt. Nå skal det jobbes litt etter en togtur. Forresten nesten lyst 06.45 nå så båren er definitivt på vei.

Så er det jo genialt med amerikanske myndigheter som ber folk reise fra Midtøsten etter at luftrommet stenges. Får håpe luftrommet åpnes delvis og at folk kommer seg ut.

Mornings fra Hvalstad. Får etterhvert svippet minstemann til SFO og meg selv til L1 til kontoret. Men nå har vi så god tid at jeg tror jeg rekker en kaffe først. Tror vi landet på konseptet for hoveddelen av sommerferien. Så må man bare finne et egnet hus og lokasjon som all klikker på. Ha en fin dag.

Back