Denne flydillen vår...
Åssen er det blant dere? Er dere like ihuga på alle typer eller? Assa, jeg skjønner at noen av dere som har litt peil har noen modeller som er favoritter og sånt, men det jeg tenker mer på er typen som sagt...
Jeg selv liker nå passasjer/transport flyene best,de STOOORE kuuule!
Og jeg har litt inntrykk av at det er det det er mest av her på forumet også?
Det er jo det dere spotter på og legger inn bilder av?
(ja jeg er veldig fornøyd med det jeg assa.
)
Er det tilfeldig, er dere like hekta på småfly og modellerog alt sånt og eller?
Ja, jeg føler meg kanskje litt unormal som syns de store flya er best og som liksom drømmer om at HVIS jeg skulle vært pilot skulle det vært på et sånt, småfly og jagere og sånt er ikke spennende på den måten i det hele tatt.
Forøvrig har jeg ei datter på 6 som siden hu var 2 har drømt om å bli jagerflypilot.
Hehe, jeg deler ikke helt den. Jeg merker at jeg ikke er spes.misunnelig på venner som kjører egne småfly. Og de som henger på flydagen på KJeller osv. Jeg er liksom ikke helt DER jeg vil på Gardermoen jeg.
Åssen er dere der?
Åssen er det blant dere? Er dere like ihuga på alle typer eller? Assa, jeg skjønner at noen av dere som har litt peil har noen modeller som er favoritter og sånt, men det jeg tenker mer på er typen som sagt...
Jeg selv liker nå passasjer/transport flyene best,de STOOORE kuuule!

Og jeg har litt inntrykk av at det er det det er mest av her på forumet også?
Det er jo det dere spotter på og legger inn bilder av?
(ja jeg er veldig fornøyd med det jeg assa.

Er det tilfeldig, er dere like hekta på småfly og modellerog alt sånt og eller?
Ja, jeg føler meg kanskje litt unormal som syns de store flya er best og som liksom drømmer om at HVIS jeg skulle vært pilot skulle det vært på et sånt, småfly og jagere og sånt er ikke spennende på den måten i det hele tatt.
Forøvrig har jeg ei datter på 6 som siden hu var 2 har drømt om å bli jagerflypilot.

Hehe, jeg deler ikke helt den. Jeg merker at jeg ikke er spes.misunnelig på venner som kjører egne småfly. Og de som henger på flydagen på KJeller osv. Jeg er liksom ikke helt DER jeg vil på Gardermoen jeg.
Åssen er dere der?