dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
Ting er ikke binære og dette er ingen selvmotsigelse. At koffein gjør folk oppspilte er veldokumentert og samtidig er mange slitne og sovner på lengere flighter. Om noen som er slitne og trøtte på en flight drikker kaffe så gjør det antagelig at de sovner litt senere.
Det handler vel i bunn og grunn om at vi er forskjellige og at vi alle bør respektere forskjellene - og respekt går begge veier - mange av oss her respekterer at du f.eks. ønsker å bruke offentlig kommunikasjon og at det har verdier for deg på dine reiser, derfor har flere av oss kommet med seriøse og gode forslag f.eks. selv foreslo jeg Vancouver BC nettopp fordi det er utmerket offentlig kommunikasjon og lett å komme seg rundt.
Derfor burde det også fungere den andre veien, jeg og mange andre ikke bare setter pris på kaffe, men er også svært interessert i kaffe og kaffe kulturer. «Cravings» er nevnt i andre tråder og hva man savner i disse tidene, for meg er mitt største savn en Espresso i Napoli, både en Caffe Sospesa hos Gran Caffè Gambrinus og enhver liten Espresso bar med solide porselens kopper holdt varme i kokende vann.