Ja må si at SAS Boeing 737-500 modellen LN-BRX går unna som varmt hvetebrød hos nettbutikken Scalemodelstore.
Tydeligvis mange som har ventet på denne modellen ja.
Flott modell.
Scalemodelstore fikk inn 6 stk så jeg, nå er det bare 3 stk igjen.
Min SAS Boeing 737-500 LN-BRX har vel take off fra Nederland i morgen.
Gleder meg til å få denne flotte modellen.
Jeg kjøpte min på eBay, til en veldig ok pris som inkluderte porto. Selgeren hadde minst en til til salgs da jeg kjøpte og det var minst en selger til som tilbød denne modellen.
Når jeg ikke handler på eBay benytter jeg som oftest ezToys i USA. Noen ganger benytter jeg airspotters i UK. Aviationmegastore har jeg sluttet å bruke da jeg synes de er for dyre, spesielt på shipping. JetCollector i USA har også god service og mange rabattkampanjer.
1:400 handler jeg kun hos airplanereplicas i Montreal + noe på eBay.
Da har min SAS Boeing 737-500, LN-BRX landet i min SAS samling. Meget flott flymodell. Håper på en SAS B737-800w i scale 1:200 (mental) blir laget i framtiden.
Hei. Jeg håper det blir laget en flymodell av SAS Boeing 737-800, Jubileums 70 års fly. I scale 1:200 eller 1:400. Men helst i scale 1:200. Syns det er et meget flott fly. Fine farger.
Det vet jeg ikke, men jeg tviler på at den er eksklusiv kun for ez-gutta. Jeg bestilte min hos Zareh (www.airplanereplicas.com) via e-post. Jeg pleier å gjøre det på den måten og Zareh skuffer aldri
Det er nok bare ez som er tidlige. Ser de også tilbyr den nye Aeromexico spesial-787'en som såvidt er ute av malerhangaren, så det er nok bare noen som er på hugget.