Den store 'Mileagerun'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)

Re: Den store 'Mileagerun'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)

Det vil si at jeg kan be om hva/hvor mye jeg vil, uten at de blir sure?

Ja jeg har spist 3 Wrap, tre cola, sjokolade og nøtter og avsluttet med en øl uten problemer. Alt på en kortere flight enn denne. Var rimelig sulten den gang da :-P

javist 3A+1A

Ah. Jeg får se. Ikke mulig å finne noen connections til de aktuelle flightene fra Stavanger via app'n for øyeblikket. Bare connections via Frankfurt og sånn med Luftwaffe....

Ja jeg har spist 3 Wrap, tre cola, sjokolade og nøtter og avsluttet med en øl uten problemer. Alt på en kortere flight enn denne. Var rimelig sulten den gang da :-P

Det høres betryggende ut :-)

Ah. Jeg får se. Ikke mulig å finne noen connections til de aktuelle flightene fra Stavanger via app'n for øyeblikket. Bare connections via Frankfurt og sånn med Luftwaffe....
Jeg bestilte reisen, og trekte nattog fra Bergen... Men det går vist ikke natt til søndag. Så jeg reiser til Oslo kvelden før... Får lang tid i loungen på Gardermoen da :))

Hvordan er Athen mtp 50 min turnover?
.

Lurte på det samme, siden jeg har booket tilsvarende.
Noen som kjenner ATH som kan gi oss litt tips om dette?

Slenger meg med til BCN 9. feb jeg også. 3D begger veier.

Hvis jeg har fått med meg alle nå.... Så er 7 av 7 valgte seter på turen ned folk herfra på MR :-) Og prisen er fremdeles den samme.

Haha, tror flyvertinnene kommer til å gjøre store øyne. Sist jeg var på MR var det en annen i samme ærend på flyet, og da var de virkelig overrasket over at det var "to av oss på samme fly"... :-)

Lurte på det samme, siden jeg har booket tilsvarende.
Noen som kjenner ATH som kan gi oss litt tips om dette?

Athen er en av de minst logiske flyplassene jeg har vært på . Hadde 40 minutt transfer men kom inn på bussgate og videre på vanlig gate. Må opp og igjennom transit security. Det gikk greit det så 50 minutt burde gå fint

Da har jeg bestilt til BCN 9/2 også.
1A ut og 2D hjem.
Detta blir moro!!

2F på meg begge veier. Den nye sjefen min er så fasinert av dette konseptet at han vurderer å hive seg på dette. Morro!

Jeg krysser fingrene for å få treseteren selv den 9. februar - stay off 2C, please! :D

Jeg har brukt div smaa byer i Polen som Milagerun weekendturer for og faa legs,
Tidligere markedsfoerte SAS sine flygningene til bla WRO og POZ som "flys av SAS" nar jeg gjorde bestillingen og fikk da 4 leg paa disse turene, na kommer det opp at fra CPH flys av Cimber, de gjorde det foer ogsaa men er dette en endring som gjoer at jeg vil faa kun 2 leg na istedet for 4 leg eksempel T/R TRD-WRO?

Hvis flightnummeret er SK3xxx eller SK6xxx-SK9xxx er det codeshare og du vil ikke få leg-opptjening.

Bestilte frem og tilbake til Alicante 15 mars for noen dager siden i Plus. 1500kroner og 10.000 Poeng er ganske OK.

Jeg reiser ruten SVG-ALC t/r direkte på dagstur 8.mars i PLUS. Lyst til å bli med på den datoen heller? Andre som og har lyst til å bli med til ALC 8.mars fra SVG. Koster bare drøye 1700 i PLUS. Kan bli en bra dagstur hvor man får tilbringe mange timer i ALC.

Back