Takk for svar. Den er satt opp med A320 begge veier og har påfølgende rutenummer. SAS selger den som t/r, men akkurat nå har jeg to enkeltbilletter som jeg ikke tørr å avbestille for å prøve å kjøpe den som t/r.
Om du har fri avbestilling og t/r koster det samme eller mindre bør du i aller høyeste grad kjøpe t/r!
Jeg har det, men tror du ungdomsbilletten min dukker opp igjen med en gang? Har kjøpt CPH-TXL og TXL-OSL hvor sistnevnte er via CPH og bare 35 min her.
.Holder det med 40 min på TXL hvis man skal tilbake til CPH med samme flyet?
Bestilte nettopp MR på salg. Så på Zurich, men det beste heldagsopplegget fant vi med følgende reiserute:
BGO - CPH - TXL - CPH - ARN - HEL - ARN - OSL - BGO
Poenget er da antall flights, ikke mengde bonuspoeng.
Hvordan bestiller man en slik reise? Må man kjøpe en og en billett, eller finnes det en side jeg ikke vet om som maksimerer mengden layovers? Mangler 11 flights for å beholde EBG til neste periode (går ut 31 okt), men sliter med å finne gode ruter. + Er det lov å spørre hva du måtte ut med for turen?06:00-21:35
Har hatt Diamond og er nå tilbake til Gull. Kan ikke forstå at det sorte kortet kan være verdt bestrebelsene eller dollarene som må til for å hanke inn 17.000 poeng...
Sent from my iPad using Tapatalk
Har hatt Diamond og er nå tilbake til Gull. Kan ikke forstå at det sorte kortet kan være verdt bestrebelsene eller dollarene som må til for å hanke inn 17.000 poeng...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.