For *A mellom BCN og VIE, så begynner Air China å fly der fra 5. mai. Muligens ikke daglig, men jeg fant en veg i økonomi for en 8-900 kroner den 30. mai.
Så lenge du ikke har med bagasje funker det fint. På de fleste store spanske flyplasser kommer du rett ut i ankomsthallen når du går av flyet.Muligens ikke rett tråd, men om man reiser t/r BCN på dagen (ankomst BCN med SK4685 kl 1225 og retur med SK4686 kl 1315) er dette praktisk mulig? PRG var jo et barneskirenn, men hvordan er det på BCN?
Jeg kjøpte to av disse OSL-ARN-GVA-ARN-OSL med SAS som det var tilbud på nå, gir meg nok poeng til å rekvalifisere til gull. Synes det var en ganske god deal, 565,- per tur. 1130,- for 10000 poeng (med gullbonusen). Håper det går greit å snu der nede, ikke lest noe om mileage runs til Geneve før.
Er det noen her inne som har erfaringer med å snu i Milano eller Genève under en MR?
Mangler 545 poeng hos EB for Diamond level. Bor i Singapore, og for tiden ingen planlagte *A reiser på planen. Noen gode tips som ikke koster en hel dag og alt for mye cash med utgangspunkt fra Changi? Gikk igjennom back loggen min og har en etter registrering hos United. Denne vil ikke SAS gi meg, og jeg ha rike argumentet siden jeg ikke kjenner Booking klassen. Typisk selvfølgelig når jeg egentlig "er" der.
Med "MR-helg" 31. mai-helgen (2 t/r ATH) har jeg lett etter en tur søndag 1. juni før avgang ATH i firetiden på ettermiddagen, men jeg finner ikke en ENESTE billett som ikke koster skjorta og litt til.
Ut fra OSL er ingen problem, men å finne noe tilbake er plent umulig. Ingen reiser med youthfare eller ikke-svindyr go etter å ha sjekket gjennom alle SAS destinasjoner iht Oslo Lufthavn på Wikipedia. Mon tro hva i alle dager dette skylles? Ligger per dags dato på 9 t/r reiser gjennomført/planlagt i perioden for EuroBonus Challenge, og jeg trenger 10 for 60k ekstrapoeng...
Nå vet ikke jeg hvor du flyr fra, men hvis det er fra OSL, ville jeg nok heller flydd OSL-ATH-OSL på lørdag. Det koster 2521 kroner i Plus, gir samme antall poeng, men har betydelig kortere reisetid enn til LPA.
Når det gjelder spørsmålet ditt; aner ikke![]()
men har betydelig kortere reisetid enn til LPA.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.