Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hva synes du var mest interessant? Singapore eller Hong Kong? Har nemlig vært i begge byene selv og har fått forespørsel fra bekjente som lurer på hva jeg anbefaler... Sier som regel at Singapore kanskje er den triveligste byen, med mest ting å finne på (se og gjøre) men Hong Kong allikavel nesten er ett must da byen i seg selv er så spektakulær at det nesten ikke er til å sette ord på det... Hva synes du, som helgaderte?
Hva synes du var mest interessant? Singapore eller Hong Kong? Har nemlig vært i begge byene selv og har fått forespørsel fra bekjente som lurer på hva jeg anbefaler... Sier som regel at Singapore kanskje er den triveligste byen, med mest ting å finne på (se og gjøre) men Hong Kong allikavel nesten er ett must da byen i seg selv er så spektakulær at det nesten ikke er til å sette ord på det... Hva synes du, som helgaderte?
Tror kanskje likevel jeg holder en knapp på Hong-Kong. Som du sier, den er spektakulær. Det er jo Singapore også, men syntes kanskje Hong-Kong virket mer ekte og eksotisk, mens det i Singapore var litt mye dyre kjedebutikker og overfladisk luksus.
Vanskelig spørsmål... For det første så fikk jo bare sett en brøkdel av hva begge byene har å by på. Vi brukte mest tid til fots i Hong Kong i.o.m. at vi ikke hadde Hotell der, og jeg føler vi fikk sett mer av Hong-Kong enn av Singapore.
Singapore var veldig grønn og frodig og utolig ren og flott.
Tror kanskje likevel jeg holder en knapp på Hong-Kong. Som du sier, den er spektakulær. Det er jo Singapore også, men syntes kanskje Hong-Kong virket mer ekte og eksotisk, mens det i Singapore var litt mye dyre kjedebutikker og overfladisk luksus.
Men det kan jo selvfølgelig ha hatt å gjøre med hvor vi gikk. Vi brukte bare et par timer til fots her før det begynte å høljregne. Vi var også veldig trøtte da vi ikke hadde fått sove på flyet i det hele tatt.
Skulle jeg velge en av dem for å reise tilbake og tilbringe mere tid tror jeg det hadde blitt Hong-Kong, men langt i fra soleklart. Hadde absolutt ikke hatt noe i mot å tilbringe mer tid i Singapore heller.
PS. takk for hyggelig tilbakemelding!
Takk for en stor og interessant trip-report, har du oversikt
over hvor mye bonuspoeng du hanket inn totalt på denne turen?
Beste rapporten jeg har lest her.
Hadde jeg hatt den edderkoppen i hagen eller i huset jeg bor i, så hadde jeg ... dæva! den var stor og ekkel![]()
Takk å takk for en kanonbra TR, absolutt i min gate. Svært innholdsrik, godt skrevet og meget ryddig - og helt topp med destinasjonsbilder. Kom deg ut å reis igjen! Så kan vi håpe på en ny rapport...
hei å hå
H
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.