• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Den "grimme elling"

Olebno

ScanFlyer Gold
er kommet hjem fra EIN. Nylakkert og fin. LN-WFC står nå i BOO for veiing.
Flyes opp til TOS i morgen.

Da kommer kanskje WFD nedover til sør Norge hvis WFC går til Tromsø?

En av to 300 jeg mangler i bildesamlingen min. ^_^

Last edited:
Det sies at WFD skal inn til ettersyn når FC kommer til TOS. Om de så bytter igjen når FD er ferdig vites ikke nå.

Var ikke FC Albino? Er den grønn nå? Eller har den et spessielt scheme igjen som WFP hadde en stund?

Hvis noen har et bilde de vil dele med oss, er det bare å sende meg så får jeg rettet opp wideroe.no. :)

Kan se hva jeg får til i morgen... Og til den tid, så kan dere få en "før", så kan vi sammenlikne "etter" :p

4601451790_a2ebcac0f9_o.jpg

Butt-ugly lappeteppe!

Innpåsliten var FC'en også... :eek:

4600832593_87def9894b.jpg

Ble ikke sånn allverdens av bilder, men her kommer den pene elling fra Lakselv ;)

4606658559_974ae7eaf4_o.jpg

4607273532_e568c297af_o.jpg

MYCKET penere!!! :colgate:

Tenk at LN-WFC er blitt vakker! Da er den velkommen tilbake til Vestfold. Men jeg vil gjerne se LN-WFD her nede først. Sært at den bare har holdt seg i nord.

Endelig fikk den nye farver.....den har vært slik en årrekke, hadde mange turer med denne land og strand og pen var den ikke, men nå vart det topp :)

Back