……fikk akkurat beskjeden om jeg er 100% kreft fri, det blir lav oktan feiring men det å kunne spise mat som ikke kommer inn i armen er bedre enn Champagne….for en uke……
Straks i gang med ukens siste skift mens NRK P13 forteller om Status Quo og spiller fra deres glansperiode. Frantic Four-perioden var rimelig femmenal, temmelig ekstrabest, faktisk!
Tommel opp for DC-8! God aften fra Grønland. Var innom fjesboka en tur og der dukket det opp et bilde som ble postet for nøyaktig 11 år siden. Det var en særdeles artig tur. Hadde gleden av å sitte ved siden av Charles Kennedy på en av leg’ene. Endte nesten opp med tur til Nord-Korea[emoji3]
![]()
Så flott å høre DC8!! Det gledes. Her i familien er det mye kreftstyr for tiden, fint å høre gode utfall <3
I samme slengen minner jeg på om at mage og tarmkreft blandt annet trives ekstra godt av et høyt inntak spekemat, bacon, rødt kjøtt, pølser og liknende. Food for thought. WHO bekrefter dette.
Linser og belgfrukter forebygger. Dagens bidrag til fjertprat fra min side :colgate:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.