DeluxeReport: The Asia 2011 First Class Tour!

Meget bra TR og flotte bilder Robbiedeluxe, ser ut som om at dere har hatt en "gromtur" - tusen takk for at du deler :up:

Må si jeg er litt misunnelig på disse First-turene som folket her inne har hatt i det siste.....

Så frem til hva dere syntes om Thai sin F-Lounge i BKK, og ikke minst suitene på deres leasede 77W.
Virker som om at dette var veldig bra ift. dine preferanser....

Må innrømme at jeg fremdeles var nokså mett fra Det Store Måltid av Dimensjoner, men må jo dokumentere hva man får – ellers blir det ingen trip report (hva man gjør for forumet, altså), så fikk bare pine meg gjennom enda et First Class måltid:....

Hehe...ja - hva man må "pine" seg igjennom for dette forumet....;)

Igjen, takk igjen for en topp TR - og ikke minst jobben med å lage den!

Herlig :) Ble flasken med Dumpa med hjem?

Vi ble selv spurt to ganger på vår Asiatur om vi var på bryllupsreise, dog ikke ombord i fly

Tok litt tid før jeg rakk å komme gjennom denne, men det virker som dere hadde en digg tur. Takk for rapporten, det var morsom lesing.

Denne rapporten var glimrende så vi ser frem til rapporten til Mumbai via Singapor.

Dude! Dette var en fabelaktig rapport! Jeg synes også at Thai's F i Jet-maskinene er fantastisk. Takk for at du delte, og gleder meg til neste rapport! :D

Helt overlegen rapport! Veldig godt språk, objektive vurderinger og mange gode bilder. Tusen takk!

Har allerede vært gjennom deler av det som er beskrevet i rapporten og skal gjennom andre deler i forskjellige reiser framover så dette var meget relevant lesning. Takk for en super rapport.

Takk for bra rapport.
Hvilken koffert valgte du? Fått igjen tax-refund? Det har ikke jeg!
Det går forresten greit å sjekke bagasjen til destinasjonen allerede på OSL, og så sjekke inn nykjøpt bagasje inn i FRA.

Takk igjen for alle kommentarer!

Hvilken koffert valgte du? Fått igjen tax-refund?

Valgte den største Topas-modellen, valgte tax-free i cash for å slippe stress. Har selv ekstremt dårlig erfaring med å få penger tilbake, så i visse tilfeller er cash faktisk king.

Hærlig lesning, Mr. Deluxe.
Gøy å endelig få se alle bildene etter den muntlige oppdateringen :)

Ser fram til OSL - MUM - OSL turen i januar 2012.

/Mr. H

Helt fantastisk rapport. Brukte hele morningen her til og lese og prøvde samtidig og overbevise min egen Frk Deluxe til og ta en lignende tur en gang :-) Atter en gang, helt topp :-)

Back