I følge en artikkel bak betalingsmur planlegger ikke Delta å returene til CPH, slik at det da er slutt for Delta i Norden, i denne omgang
Detaljert ruteprogram her:
https://airwaysmag.com/airlines/del...3nCY9L9WP_ObJaOfQh-XLLph6Di-JpgAhQZQGyxFMJOsk
I følge en artikkel bak betalingsmur planlegger ikke Delta å returene til CPH, slik at det da er slutt for Delta i Norden, i denne omgang
Ser ut som Delta legger ned JFK-ARN neste sommer
http://www.flygtorget.se/Aktuellt/Artikel/?Id=12289
Da gjør de et nytt forsøk kommende sommer
Daglig med 767-300ER fra 1 juni
Det blir en väldans massa frekvenser på STO-NYC. SK, UA, DL och AY. Någon lär väl behöva dra sig tillbaka?
Håpløst. De skulle satset på ATL i steden. One-stop til hele USA. Men det er typisk DL å dytte seg inn i slike markeder. Og noen ganger lykkes de.
Men ATL er kanskje ikke destinasjonen med mest etterspørsel fra Skandinavia, selv om mulighetene for transfer er nærmest endeløse. Og de har vel også en liten hub i JFK, slik at det er muligheter for videreforbindelser? Selv om den er liten sammenlignet med UAs fort i EWR.
Finnair kan få litt å bryne seg på her om de fortsatt skal fly Stockholm - New York neste sommer.
Men ATL er kanskje ikke destinasjonen med mest etterspørsel fra Skandinavia, selv om mulighetene for transfer er nærmest endeløse. Og de har vel også en liten hub i JFK, slik at det er muligheter for videreforbindelser? Selv om den er liten sammenlignet med UAs fort i EWR.
Finnair kan få litt å bryne seg på her om de fortsatt skal fly Stockholm - New York neste sommer.
Er ikke JFK litt sånn generelt dårlig for innenriksfeed?
Eventuelt DFW eller MSP som jo kanskje er mer riktig vei hvis folk skal videre vestover.
Delta flög även ATL - ARN. Nu ör jag kanske lite svensk och minnet är inte alltid det starkaste men har för mig att den höll i några år. Längre än ATL - CPH. Men jag kan ha fel.Men ATL er kanskje ikke destinasjonen med mest etterspørsel fra Skandinavia, selv om mulighetene for transfer er nærmest endeløse. Og de har vel også en liten hub i JFK, slik at det er muligheter for videreforbindelser? Selv om den er liten sammenlignet med UAs fort i EWR.
Finnair kan få litt å bryne seg på her om de fortsatt skal fly Stockholm - New York neste sommer.
Eventuelt DFW eller MSP som jo kanskje er mer riktig vei hvis folk skal videre vestover.
Dårlig med DL feed ut fra DFW
Du mener formentlig DTW (Detroit), der er en DL-hub, og ikke DFW (Dallas), der er en AA-hub.
Spørs hvor du skal. Store byer er okay dekt, samme med småplasser på østkysten. Ellers lite.Er ikke JFK litt sånn generelt dårlig for innenriksfeed?
Ser ut som Delta planlegger JFK-CPH nå i sommer. 767-300ER forstår jeg rett?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.