• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Deltas første 737-900

Re: Deltas første 737-900

... og da har de tatt levering av den siste av 130 737-900 ....

https://airwaysmag.com/airlines/del...tm0ectkzWrnR9yVLqv_vDP9bqtBiyT1hXxC-W1AvGA0Ao

Delta Air Lines took delivery of its very last factory-fresh Boeing aircraft—the 130th 737-900(ER) to join its fleet. From now on, what used to be one of Boeing’s largest customers, has only scheduled for delivery brand-new Airbus planes.

Delta ordered the Boeing 737-900(ER) three times—100 planes in August 2011, further 20 in December 2015, and 10 more in April 2017.

Delta’s newest, and last 737-900(ER) (N930DZ • MSN 63539 / LN 7592), also happens to be one of the final 737 Next Generation aircraft to be produced at Boeing’s final assembly in Renton, Washington.
 
Back
Top