Vil tro det ville vært rimelig overkill med over 800 daglige seter på OSL-NYC, så det var nok første mann til mølla dette... Tror det skal bli vanskelig nok å fylle to 757 og en a330 daglig, med tanke på hvor stor økning dette er i forhold til fjoråret. Ser gjerne et samarbeid mellom SAS og CO med en 757 og en a330 daglig, enn at noen av dem skal risikere å tape store pengesummer på å fly tomme fly.
På grunn av at DL overtok OK sine slots på LHR så var valgte de å sette inn økt kapasitet der i stedet for på OSL. Selv om de ikke har sagt det så tror jeg SAS sin plutselige oppstart på EWR også spiller noe inn.
Noen som vet om Delta har gitt fra seg slot plasen de søkte om i år på OSL? Mener og lest ett sted at de måtte svare ja eller nei innen januar var ferdig.
US kommer heller ikke, derfor blir det vel bare ContiU og SAS som flyr over dammen fra OSL. Hadde American planer om ei Oslo rute? Kan ikke huske det helt i farta.
Delta valgte å ikke komme da de fikk mulighet for en extra SLOT på LHR og valgte å sette inn ledig kapasitet der da SLOT på LHR ikke akkurat vosker på trær.
Muligens komemr de neste år iflg ryktene...?