Litt info for dere som er bekymret for størrelsen på USA-kaken.
Continental hadde i 2009 ca 33% belegg med lokaltrafikk til New York. Dvs. at 67% fløy videre i USA. Det vil i 2010 være ca 600.000 reisende mellom OSL og Nord-Amerika, fra Norge totalt ca 850.000.
Delta gjør derfor klokt i å sette inn en 767, spesielt med tanke på cargobehovet til USA. Bare i laks fraktes det i snitt mer enn 35 tonn pr dag.
Intet av dette har hittil gått direkte! Det er plass til Delta, og enda flere aktører til USA fra OSL.
Derfor vil det komme mer IC til/fra USA.
Litt info for dere som er bekymret for størrelsen på USA-kaken.
Continental hadde i 2009 ca 33% belegg med lokaltrafikk til New York. Dvs. at 67% fløy videre i USA. Det vil i 2010 være ca 600.000 reisende mellom OSL og Nord-Amerika, fra Norge totalt ca 850.000.
Delta gjør derfor klokt i å sette inn en 767, spesielt med tanke på cargobehovet til USA. Bare i laks fraktes det i snitt mer enn 35 tonn pr dag.
Intet av dette har hittil gått direkte! Det er plass til Delta, og enda flere aktører til USA fra OSL.
Derfor vil det komme mer IC til/fra USA.
Derosom det hadde blitt en realitet hadde det vært kanon med en nattflyving fra OSL. Hadde det latt seg gjøre mon tro?
Hadde det vært 'kanon' å ankomme JFK midt på natten?Derosom det hadde blitt en realitet hadde det vært kanon med en nattflyving fra OSL. Hadde det latt seg gjøre mon tro?
Derosom det hadde blitt en realitet hadde det vært kanon med en nattflyving fra OSL. Hadde det latt seg gjøre mon tro?
Hadde det vært 'kanon' å ankomme JFK midt på natten?
Er det snakk om en sommerrute eller helårsrute hvis Delta skulle bestemme seg for å satse på OSL-JFK?
Etter ønsket til selskapet dreier det seg om en daglig rute med start fra 29. mars i år og frem til 28. oktober.
Jøss, dette var fantastisk gledelige nyheter. Hadde egentlig innerst inne håpet på at Delta ville sende enn 332 til Osl, men 763ER for duge
Hvor realistisk er det egentlig at Malev kommer, de søkte jo ifjor også, uten at de kom. Er det for optimistisk å håpe på at de faktisk benytter sine slots denne gangen?
Alle DL's internasjonale 763 er -ER. Tror ikke de har noen flere non-ER'er igjen heller...
Alle DL's internasjonale 763 er -ER. Tror ikke de har noen flere non-ER'er igjen heller...
Er mange bilder tatt fornylig av Delta 763 non-ER ihvertfall...
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=998252
De har meldt inn et fly med 262 seter.Denne kommer nok ikke til Oslo, de kommer til å bruke den vanlig ER med ca 215 seter.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.