Delta Airlines direkt Göteborg - New York

Re: Delta Airlines direkt Göteborg - New York

Slik sett er jo ikke akkurat introduksjonen optimal der Volvo og SAAB er i svært store problemer med massive oppsigelser.

Jo, ser onekligen oroväckande ut. I värsta fall får Göteborg uppleva en ny "varvskris". Upp till andra branscher att ersätta det som försvinner inom fordornsindustrin.

AA har et problem med OSL ... de har ikke materiell som egner seg. OSL-ORD er litt i drøyeste laget for en 757, og OSL-JFK er ikke innen deres naturlige satsingsområde.
Ok. Går ut ifra at de ikke evt. setter inn 767. Det blir vel for stort.

Atlanta Journal-Constitution har en bra oppsummering og gir også litt detaljer om hvilke NW-ruter som berøres.

http://www.ajc.com/business/content/business/delta/stories/2008/11/12/delta_routes_africa.html

.

Likte spesielt denne kommentaren: At the same time, Delta is slowing its international growth as economic problems spread around the world.

He he. Det siste jeg vil kalle dette er slowing growth. Rimelig aggresivt i min bok, selv for verdens storeste flyselskap

Da har man funnet ut hvor slotsene til NRT flightene kommer fra: NWA downsizer cargo noe voldsomt saa slotsene kommer fra cargo operasjonene. Det vil med andre ord si at alle NWA flightene til NRT bestaar

Likte spesielt denne kommentaren: At the same time, Delta is slowing its international growth as economic problems spread around the world.

He he. Det siste jeg vil kalle dette er slowing growth. Rimelig aggresivt i min bok, selv for verdens storeste flyselskap

Der har vi det! De skulle egentlig åpnet ATL-OSL også :p

Da er Göteborgsruten til Delta lagt på is.

Det var ett svårt beslut att skjuta på trafikstarten från Göteborg. Vi beklagar om några av våra kunder drabbas av detta beslut, säger Deltas Skandinavienchef Armin Venencie i ett pressmeddelande.

Den økonomiske verdenssituasjonen oppgis som grunn.

Trafikstarten var planerad till juni 2009, men Delta kommer nu att avvakta utvecklingen för att ta ställning till nytt startdatum senare.

Kilde: Borås Tidning

Da er Göteborgsruten til Delta lagt på is.

Quote:
Det var ett svårt beslut att skjuta på trafikstarten från Göteborg. Vi beklagar om några av våra kunder drabbas av detta beslut, säger Deltas Skandinavienchef Armin Venencie i ett pressmeddelande.

Den økonomiske verdenssituasjonen oppgis som grunn.

We know, Maltwhisky :)

http://forum.scanair.no/showthread.php?t=39792

;)

Back