Default Definitivt fredag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe, sjokoladebolle, forum og papiraviser…blir ikke bedre:-) Snart settes kursen mot toppen av byen og dagens oppgaver. Besøk hos opphavet i ettermiddag før det blir en rolig kveld. Ingen store planer for helgen - det er også en bonus. Nyt i vei!

God morgen. Våknet tidlig så arbeidsdagen har vært igang i 1 time allerede. Avsluttes riktignok også særdeles tidlig for det er avgang mot cph og sea 09.55.

God morgen fra Athen. Ble beskjedne 19 kilometers gåtur i går kveld og nok noen nydelige måltider. Nå er det power-walk møte på stranden og deretter full møteplan. Siste to flighter i Plus i kveld (kommer til å savne tre-gaffelen) og forhåpentligvis OSL som planlagt 00.20. Nå blir det godt med Team Knaus.

Attachments

• IMG_5129.webp
    IMG_5129.webp
    67.4 KB · Views: 26
  • IMG_5137.webp
    IMG_5137.webp
    65.5 KB · Views: 19
  • IMG_5109.webp
    IMG_5109.webp
    177 KB · Views: 18
  • IMG_5090.webp
    IMG_5090.webp
    149.8 KB · Views: 27
Morn fra Italia. Norske barn som helst legger seg kl 19 og italienske restauranter som åpner tidligst kl 18 og helst senere er litt kronglete skal sies. Usikker på dagens ambisjoner, men litt bryllups-vors i kveld venter

Wuhuuu fredag. Så blev det atter fredag. Klokken blev 7.47, som er dagens bedste tidspunkt. Men fredag betyder desværre også weekend.Alt falder i søvn. Nåmen. Vi kan se frem imod det atter bliver mandag. God dag der ude <3

God morgen fra Italia. Ikke helt lagt opp dagen, men starter med litt jobbing. Barna skal vel teste ut bassenget, jeg finner alltid en god anledning til å ta frem løpeskoene. Også får vi se hva dagen bringer. Men nå kommer de snart med en dobbel espresso her. Full Norwegian maskin OSL-BGY i går, og godt salg fra tralla. Mye gutte- og jenterturer og ble god stemning etterhvert. :p Ha en fin dag.

God morgen fra Bergen.

Kjølig ute + fin temp inne = eg blir innendørs
Ellers blir det en helg uten festligheter. Kroppen trenger hvile nå etter kurs maraton og sosiale sammenkomster. Kanskje se om det går et fly i ettermiddag til anywhere??

God helg

God morgen fra Kongsberg sykehus. Litt ringvirkninger av cellegiften gjorde at det ble innleggelse på onsdag. Håper på løslatelse i dag, men det kan fort bli noen dager til. Vi får se hva dagens prøver viser.

God morgen fra Italia. Ikke helt lagt opp dagen, men starter med litt jobbing. Barna skal vel teste ut bassenget, jeg finner alltid en god anledning til å ta frem løpeskoene. Også får vi se hva dagen bringer. Men nå kommer de snart med en dobbel espresso her. Full Norwegian maskin OSL-BGY i går, og godt salg fra tralla. Mye gutte- og jenterturer og ble god stemning etterhvert. :p Ha en fin dag.
Tja at folk legger gutte og jenteturer til en av Europas minst sjarmerende byer (Milano) er for meg en gåte. Hele byen er mer eller mindre laga på scams mot turister.

Jaja god frifredag fra Oslo. Hva det betyr? Jo skal som vanlig jobbe helg.

Tja at folk legger gutte og jenteturer til en av Europas minst sjarmerende byer (Milano) er for meg en gåte. Hele byen er mer eller mindre laga på scams mot turister.

Du vet at Milano er inngangsporten til sånn omtrent hele Nord Italia? Overhørte mange som skulle videre helt andre steder.

Hele byen laga på scams mot turister er faktisk noe av det rareste jeg har lest her inne, men godt man har forskjellig smak. Finnes knapt en bedre by om man er interessert i fotball, mat og mote. I den rekkefølgen.

Et par år siden jeg var i Milano men likte den evig mye bedre enn Firenze, som jeg følte var et arketektonisk og kunsthistorisk mesterverk av et overfylt turisthøl

God dag fra Tananger,

Gjemmekontor i dag. Det nærmer seg høstferie for noen i prosjektet og det blir en noe roligere uke over helgen.
I kveld omvisning med NATO personell på Flymuseet.
Ha en fin dag.

Et par år siden jeg var i Milano men likte den evig mye bedre enn Firenze, som jeg følte var et arketektonisk og kunsthistorisk mesterverk av et overfylt turisthøl
Uff ja var i Firenze i januar i fjor på Fiorentina-Inter og selv da var det helt krisevanvittig mye turister.

Hele byen laga på scams mot turister er faktisk noe av det rareste jeg har lest her inne, men godt man har forskjellig smak. Finnes knapt en bedre by om man er interessert i fotball, mat og mote. I den rekkefølgen.
Nja vel, det er en del ganske lugubre virksomheter i nærheten av Milano Centrale. Og busstasjonen der ligger i et nesten direkte farlig strøk ihvertfall midt på natta. Been there done that.

Nja vel, det er en del ganske lugubre virksomheter i nærheten av Milano Centrale. Og busstasjonen der ligger i et nesten direkte farlig strøk ihvertfall midt på natta. Been there done that.

Som gjelder sånn cirka de fleste byer.

Sorry, men nå er du sånn typ nordlending som kommer til Oslo og klager over byen er kjip etter å ha besøkt henholdsvis Oslo S og Egon på Karl Johan 🤣

Back