Originally posted by LN-TAL
jaja, Sten Arne er vel en reser med photoshop da. Jeg anser meg selv for å ha noenlunde peiling på ps, men ikke fanden om jeg hadde klart å lage disse bildene ut ifra Andreas sitt bilde.
Den eneste som har slengt med leppa her er nok du, LN-TAL. Linken til AndreasE. går ikke til Sten Arnes bilder, men til han andre typens bilder. Ellers har vi notert dine synspunkter.Originally posted by LN-TAL
Jaha ? Jeg leste hele posten din, når jeg leste den lå den linket til Sten Arne sine bilder på fs.no og til ditt bilde på airliners. Den tredje linken har kommet til i etterkant, så at du også forventer at jeg kan være synsk sier vel mere om hva du tror på enn om mine evner ?
Jeg har hatt en bra morgen jeg, men det er litt provoserende at du forsøker å kalle uskyldige personer for kjeltringer, det skjønner du vel ? Jeg tror heller ikke du hadde likt å blitt kalt for kjeltringer dersom du ikke hadde gjort noe galt ?
Jeg regner med, etter hva som har kommet frem, at linkingen din var feil og at du ikke mener at Sten Arne er kjeltring som har tatt ditt bilde ?
Originally posted by LN-KGL
jaja, Sten Arne er vel en reser med photoshop da. Jeg anser meg selv for å ha noenlunde peiling på ps, men ikke fanden om jeg hadde klart å lage disse bildene ut ifra Andreas sitt bilde.
Det er abosolutt ingen tvil om at det er AEs bilde som er utgangspunktet - sjekk følgende elementer:
- forholdet mellom den oransje og blå brøytestikken til venstre på bildet
- avstand mellom flynese og lysmast
- refleks av Krüger-slaten
- de to mørke tusten bak motoren
- de to hvite "ballene" bak halene til 733en
- skyggen under motoren til høyre på bildet er identisk
Er det nå noen tvil?
Verktøyene er mange for å manipulere bilder, og flere er bedre enn PhotoShop. Mange er fantasiske til å bruke disse, men på det manipulerte bildet er områdene for registreringsnummeret lett identifiserbart som manipulert (for lyse klonesirkler på flykroppen, airbrush med feil rød-nyanse på forhjulsluken).
Edit:
![]()
Og her det manipulerte bildet det er snakk om
Og her er originalen http://www.airliners.net/open.file/542171/L/
Den eneste som har slengt med leppa her er nok du, LN-TAL. Linken til AndreasE. går ikke til Sten Arnes bilder, men til han andre typens bilder. Ellers har vi notert dine synspunkter.
Og synspunktene til folket på fs.no. Det er ålreit å stjele fra andre så lenge man ikke blir tatt, men ingen skal ta fra meg.
:laola :laola
Jeg har ALDRI sagt at det er ålreit å stjele, hvor i herrens navn siterer du meg på det KOG ? Men jeg sier at det er like lite greit å kalle andre for tjuvradder når det faktisk ikke er tilfelle.Den eneste som har slengt med leppa her er nok du, LN-TAL. Linken til AndreasE. går ikke til Sten Arnes bilder, men til han andre typens bilder. Ellers har vi notert dine synspunkter.
Og synspunktene til folket på fs.no. Det er ålreit å stjele fra andre så lenge man ikke blir tatt, men ingen skal ta fra meg.
:laola :laola
Herregud. Les hva jeg skriver da mann.
Originally posted by Scanor
Satt å hadde det litt morro med Photoshop her forrige dagen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.