De beste flyvertinnene

Replying to Topic 'De beste flyvertinnene'

'Best' .. ??? Jeez ...... :wow: :sarc

Vel - hvis 'standard paa damer' er kriteriet, har de gjort seg skyldig i et par grove tabber.

1. Har de sett de eldre Southwest-tantene toeffe rundt i shorts? Nok til aa skremme fanden paa flatmark!!

2, Gol. jeg sier ikke mer .....

Her er det tydeligvis noen som ikke har vært på Schiphol og sett alle de lekre som svinser rundt i trange blå skjørt... :wow: :up:

Originally posted by Blubird

Her er det tydeligvis noen som ikke har vært på Schiphol og sett alle de lekre som svinser rundt i trange blå skjørt... :wow: :up:

Helt enig der , møtte ei på OSL i dag også , høy skjønnhet i blått .... , samt hun som serverte meg på AMS-NCE forrige uke, høy, slank, pen, og med masse humor...

...det er ingen tvil....Alaska Airlines !!!! .....og naa er det jeg som gleden av aa servere henne !!!!

Enig med KLM, så ei skikkelig fin en på forrige uke:p

Eller har jo både SAS, SASBraathens og Norwegian flere fine skandinaviske damer....selv om endel av de hos SAS/SASBraathens er litt vel gamle for min smak...og håper de snart får tilskudd av nytt:thumbup

Originally posted by Someone

Enig med KLM, så ei skikkelig fin en på forrige uke:p

Eller har jo både SAS, SASBraathens og Norwegian flere fine skandinaviske damer....selv om endel av de hos SAS/SASBraathens er litt vel gamle for min smak...og håper de snart får tilskudd av nytt:thumbup

Ja men det har de da fått !, 109 "nye" verter og vertinner har begynnt siden Mai.
Det er de såkalte "sommefuglene" , og de flyr 100% nå i sommer.
på 2 av mine 3 siste SK flygninger har de fløyet.

Hallo, Olsen...

My Travel får også skryt! Kjenner han som det er skrevet om i artikkelen (pilotflyverten)

Attachments

• skann0006.jpg
    skann0006.jpg
    176.9 KB · Views: 28

Eller vant SNBrussels er litt mer seriøs kåring:

http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=7923

sist jeg fløy med SK til STO hadde vi en ung, høy og blond CA som hadde gjort selv Fred. Olsen glad!! Og dessuten er SAS' sine sommerkjoler ....hmmmmmm:p

Da jeg begynte på Braathens Frakt i 2001 var vi på kurs på Fornebu i en uke, og samtidig holdt de på å utdanne en masse nye flyvertinner.... Det var _virkelig_ mye pent å se på der..... Jeg er sikker på at BU hadde som policy å bare ansette pene damer.... ;)

Her mangler vi noen kvinnelige medlemmer i forumet som kan beskrive det mannlige innslaget at piloter og CA's !

Utrolig at SQ ikke er med. Absolutt de flotteste !!
:up:

Originally posted by OJB

Her mangler vi noen kvinnelige medlemmer i forumet som kan beskrive det mannlige innslaget at piloter og CA's !

Hmmm.... jeg føler meg kallet.
Det mannlige innslaget på kabinsiden er jo for en stor del øh... menn med mange feminine trekk. Ettersom jeg liker menn med mannlige trekk, finner jeg dem lite tiltrekkende. Men for menn som liker menn med feminine sider er det sikkert mye fint å se!
Når det gjelder pilotene, så representerer de vel et tverrsnitt av befolkningen vil jeg tro. De slipper nå ihvertfall å bli målt på utseendet sitt av passasjerene - heldiggrisene! :D

Originally posted by cabincruiser
Det mannlige innslaget på kabinsiden er jo for en stor del øh... menn med mange feminine trekk.

Den var dagens! :D :thumbup :hoho

Her er link til en diskusjon vi hadde tidligere. Noen meget snertne vertinner på noen av bildene. LN-MOW tilbydde seg til og med å betale for å jobbe der..........:up:

http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=11585

Back