Ser at det ikkje er lagt ut nokon flygningar BGO - RYG i 17.mai/pinsehelga. Er ikkje det litt rart ? Jaja, får vel fly til OSL i staden.
Ser at det ikkje er lagt ut nokon flygningar BGO - RYG i 17.mai/pinsehelga. Er ikkje det litt rart ? Jaja, får vel fly til OSL i staden.
Hvem er det som flyr 17. mai da, er ikke det litt rart?
Etter 1. juledag og nyttårsdag er vel 17. mai den stilleste dagen i norsk luftrom. DAT vet jeg innstiller det meste og også de andre har kun et kraftig redusert program.
Hehe, sant nok. Eg burde kanskje vore meir spesifikk, for det var igrunn mandag 20. mai (som forøvrig også er 2.pinsedag), eg tenkte på. Denne dagen er det ikkje satt opp nokon flygningar, og DENNE dagen er vel ein ganske stor reisedag ?![]()
.
Ser også i programmet at de ikke har en eneste avgang fra/til RYG på mandager.
http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.10917814
Det medfører jo ikkje riktighet, for eg finn avganger frå BGO til RYG på både mandag 13. mai og mandag 27.mai.
Godt observert. Kanskje en forklaring på at det er en avgang til "Skein" DX1106 med avgang 18:10 både i går og i dag - nå er det fjernet fra ryg.no.Noe som er verdt å merke seg er at DX1106 fra Stavanger til Skien, vil fly via RYG tirsdager til torsdager.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.