DAT på Rygge fremover? Sommerprogram ikke lagt ut?

SWE737

ScanFlyer Blue

Hur går det för DAT på Rygge? Går icke att boka från april!?

Re: DAT Rygge

Ser ut som det bare er mulig å booke frem til påske til Trondheim, og frem til 27.mars for Stavanger og Bergen.

Re: DAT Rygge

Ifølge Facebooksiden til Rygge så er sommerprogrammet til DAT nesten klart og vil åpnes for booking iløpet av uken.

Re: DAT på Rygge fremover? Sommerprogram ikke lagt ut?

Sommerprogrammet burde vel ha blitt lagt ut for lengst, kan ikke skjønne annet at dette måtte bety tapte inntekter.

DAT er bestandig treg til å legge ut billettene, ingen dramatikk i det.

Nå er programmet klart. DAT utvider med to nye avganger i uken fra Bergen til Rygge, samtidig som morgenavgangen fra SVG kuttes.
Rutetidene er også noe justert.
Ser også i programmet at de ikke har en eneste avgang fra/til RYG på mandager.

Jesper Rungholm antyder at det muligens kommer til å skje noe i august (nye ruter?).

http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.10917814

Last edited:

Fra og med 5.Mars vil DX662 fra SVG til RYG gå via BGO denne skal gå Tirsdag og Onsdag, denne er nok en av de nye avgangene fra BGO, men det er også mulighet for å reise med DAT bare mellom SVG og BGO, så i praksis vil DAT starte SVG-BGO...

Ser at det ikkje er lagt ut nokon flygningar BGO - RYG i 17.mai/pinsehelga. Er ikkje det litt rart ? Jaja, får vel fly til OSL i staden.

Ser at det ikkje er lagt ut nokon flygningar BGO - RYG i 17.mai/pinsehelga. Er ikkje det litt rart ? Jaja, får vel fly til OSL i staden.

Lite forretningsreisende er nok årsaken. Lite fritidsreisende med DAT.

Hvem er det som flyr 17. mai da, er ikke det litt rart? ;)

Etter 1. juledag og nyttårsdag er vel 17. mai den stilleste dagen i norsk luftrom. DAT vet jeg innstiller det meste og også de andre har kun et kraftig redusert program.

Hvem er det som flyr 17. mai da, er ikke det litt rart? ;)

Etter 1. juledag og nyttårsdag er vel 17. mai den stilleste dagen i norsk luftrom. DAT vet jeg innstiller det meste og også de andre har kun et kraftig redusert program.

Hehe, sant nok. Eg burde kanskje vore meir spesifikk, for det var igrunn mandag 20. mai (som forøvrig også er 2.pinsedag), eg tenkte på. Denne dagen er det ikkje satt opp nokon flygningar, og DENNE dagen er vel ein ganske stor reisedag ? :)

Hehe, sant nok. Eg burde kanskje vore meir spesifikk, for det var igrunn mandag 20. mai (som forøvrig også er 2.pinsedag), eg tenkte på. Denne dagen er det ikkje satt opp nokon flygningar, og DENNE dagen er vel ein ganske stor reisedag ? :)

.
Ser også i programmet at de ikke har en eneste avgang fra/til RYG på mandager.
http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.10917814

..........

Det medfører jo ikkje riktighet, for eg finn avganger frå BGO til RYG på både mandag 13. mai og mandag 27.mai.

Det medfører jo ikkje riktighet, for eg finn avganger frå BGO til RYG på både mandag 13. mai og mandag 27.mai.

Ser de har endret det nå. Stusset litt på at det ikke var noen avganger på mandag, men det var altså en feil.

Noe som er verdt å merke seg er at DX1106 fra Stavanger til Skien, vil fly via RYG tirsdager til torsdager.

Så da blir det rute mellom RYG og SKE også?

Noe som er verdt å merke seg er at DX1106 fra Stavanger til Skien, vil fly via RYG tirsdager til torsdager.
Godt observert. Kanskje en forklaring på at det er en avgang til "Skein" DX1106 med avgang 18:10 både i går og i dag - nå er det fjernet fra ryg.no.
Stussa litt på den, men regna med det var stavefeil. ;-)

Fra 18. april kan man reise Rygge-Molde via SVG på torsdager.

Back