Hej Ole,
Personligt har jeg svært ved at vide hvordan de præcist er forberedt på sneen, men af erfaring, så er jeg generelt ikke imponeret over CPH's måde at være "forberedt" på generelt. Måske det er det som spiller ind i mit generelle forhold til lufthavnen.
Vi har gang på gang set smarte undskyldninger for hvorfor der er massive køer i sikkerhedskontrollen, hvorfor flyselskaberne ikke kan få flere skranker til check-in etc etc. CPH lider meget voldsomt af "optimerings-feber", hvor alt skal optimeres mest muligt, hvilket desværre går gevaldigt ud over produktet.
Vi har tidligere set store forsinkelser i CPH blot ved "almindeligt" snevejr og min vurdering er at CPH er meget mere følsom overfor "vejr" end mange andre lufthavne der virker mere forberedte. Det kan sagtens være det ikke er sandt, men sådan synes jeg unægteligt ofte det ser ud.
Og igen - måske det hænger sammen med at CPH generelt har "optimeret" lidt for meget og igennem de senere år er kommet til at levere et langt dårlige produkt end tidligere - over hele linien.