Originally posted by P.A. VIKING
Tikk Tikk Tikk
Hvor lenge skal SAS.dk ha monopol på No-DK-NO ?
Hvor lenge kan IC ha hovedvekten av flygninger fra CAU land ....
Originally posted by ph-ndr
Originally posted by Fly high
Men er det ikke en fordel å sjekke begge sider før du dømmer streikerne nord og ned?
Blir den mindre ulovlig om man leser begge sider sine meninger?
-A
Originally posted by The Ticketor
SK har kommet ut med regler om ombookinger/reroutinger. Det er i visse tilfeller mulig å få reroutet til annen carrier, men om man kjøpt billetten fra en agent må man ringe agenten som i sin tur må ringe SK for autorisasjon. Og det kan man ikke få etter 1600 for da har den avdelingen i SK lukket for dagen... Veldig fint for dem som skal reise i morgen tidlig.
Originally posted by ph-ndr
Men at SAS skal være så firkantet er jo ganske skuffende...
-A
Originally posted by TOS
Originally posted by ph-ndr
Men at SAS skal være så firkantet er jo ganske skuffende...
-A
...men kanskje verdt å huske på for de som ynder å rakke ned på andre selskaper som ikke yter ordentlig kundeservice?
Originally posted by ph-ndr
Originally posted by TOS
Originally posted by ph-ndr
Men at SAS skal være så firkantet er jo ganske skuffende...
-A
...men kanskje verdt å huske på for de som ynder å rakke ned på andre selskaper som ikke yter ordentlig kundeservice?
Jeg rakker mer ned på SAS fordi SAS er mer innvolver ti min hverdag. Jeg reiser ikke DY men registrerer at de får på pelsen like mye som SK. KL reiser jeg ikke etter en lang serie kjipe erfaringer.... som jeg har sagt før, men man kan lære mye av asiatiske flyselskap angående kundeservice.
-A