Dag Johnsen ScanFlyer Gold 7 Jan 2010 #4 Heisann zico77! Beste gratulasjoner fra Texas... :nor:USA Dag
zico77 Developer Medlem 7 Jan 2010 #9 Tusen takk for gratulasjoner! UPS-mannen kom med den fine leveransen frå B&H i dag, så det blei ein flott bursdag No har eg fått meg skikkelige kanoner.....
Tusen takk for gratulasjoner! UPS-mannen kom med den fine leveransen frå B&H i dag, så det blei ein flott bursdag No har eg fått meg skikkelige kanoner.....
Martin Moderator Medlem 7 Jan 2010 #10 zico77 said: UPS-mannen kom med den fine leveransen frå B&H i dag, så det blei ein flott bursdag Click to expand... Det var nå jeg skulle gratulere deg med dagen, men siden UPS har sørget for at dagen din ble fin, så gidder jeg ikke... (Kødda, Gratulasjoner fra FedEx )
zico77 said: UPS-mannen kom med den fine leveransen frå B&H i dag, så det blei ein flott bursdag Click to expand... Det var nå jeg skulle gratulere deg med dagen, men siden UPS har sørget for at dagen din ble fin, så gidder jeg ikke... (Kødda, Gratulasjoner fra FedEx )
zico77 Developer Medlem 7 Jan 2010 #11 Martin said: Det var nå jeg skulle gratulere deg med dagen, men siden UPS har sørget for at dagen din ble fin, så gidder jeg ikke... (Kødda, Gratulasjoner fra FedEx ) Click to expand... Hehe, jammen eg ville jo bruka FedEx, men UPS hadde halv pris jo...
Martin said: Det var nå jeg skulle gratulere deg med dagen, men siden UPS har sørget for at dagen din ble fin, så gidder jeg ikke... (Kødda, Gratulasjoner fra FedEx ) Click to expand... Hehe, jammen eg ville jo bruka FedEx, men UPS hadde halv pris jo...