Mulig jeg kanskje er negativ, men..
Det kunne jo hende at jeg har lyst på en avis når jeg skal til Ålesund også, og ikke bare når jeg skal til Trondheim, for å si det sånn.
Synes det blir litt dumt å gjøre "forskjell" på kundene.
Først er det feil hvilken type avis man får, så er det feil på hvilken ruter og når man da får vite at det kommer på alle, er det feil med logistikken
Ett bevis på at det er umulig å få alle fornøyd, man leter over ting å sutre om. Du kan jo heller fly Norwegian, så kan vi andre nyte frokosten, en varm kopp kaffe og en fersk avis på huset mens du stirrer i setet noen veldig få cm foran nesen din.
Kjempeflott nyhet fra SAS. Sakte men sikkert klatrer man mot bedre service
Ja, du sutrer jo aldri...
Ok, hvis man mener man trenger det så.
Endel andre selskaper jeg har reist med har bare tatt en bunke aviser på armen og delt ut. Har ikke sett at de har brukt tralle og stativ.
Frokosten og kaffen tar jeg på OSL før avgang, og avisen (Aftenposten) tar jeg med hjemmefra og leser ombord.
Den lille halvtimen på vei til BGO eller hvor det måtte være klarer jeg meg veldig bra uten servering.
Det er forresten ikke så mange cm i forskjell på DY og SK, så jeg tror ikke det skal ha så mye å si.
Frokosten og kaffen tar jeg på OSL før avgang, og avisen (Aftenposten) tar jeg med hjemmefra og leser ombord.
Den lille halvtimen på vei til BGO eller hvor det måtte være klarer jeg meg veldig bra uten servering.
Det er forresten ikke så mange cm i forskjell på DY og SK, så jeg tror ikke det skal ha så mye å si.
Med SAS er nemlig setet valgt gratis dagen før og innsjekking er komplett og man kan bare tasse rett til gaten, swipe kortet og gå ombord istedet for å stoppe ved en maskin, velge sete, skrive ut boardingkort..
Setter det litt på spissen selvfølgelig, men du tok jo poenget![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.