Som LN-MOW skriver brukes ikke denne innenlands. Den trekkes som regel så langt bak som mulig. Uansett er det bare flex- og gullkunder som kan velge sete langt foran i flyet. Ellers er det nå sommertid med redusert ruteprogram innenlands og irriterende fulle fly hos SAS, noe jeg har erfart på alle SAS-avganger de siste ukene.
Der er vi helt enig! En ballsal av plass.Jeg skal i alle fall sitte i innenriks-Norges beste flysete i morgen; 1F på Sas (Braathens) 737-400![]()
Der er vi helt enig! En ballsal av plass.![]()
Må legge til at syntes det er så herlig med alle som er så fryktelig intellektuelle at de skal påpeke hele tiden hvor lite de leser tabloid aviser... Ofte samme personene som fyker rett på vg.no og db.no i det nettet åpner seg..
Må legge til at syntes det er så herlig med alle som er så fryktelig intellektuelle at de skal påpeke hele tiden hvor lite de leser tabloid aviser... Ofte samme personene som fyker rett på vg.no og db.no i det nettet åpner seg.. Her på forumet regner jeg med at det KUN leses Le Monde, Financial timer osv.. :lol:
Jeg ELSKER tabloid aviser jeg..
Må legge til at syntes det er så herlig med alle som er så fryktelig intellektuelle at de skal påpeke hele tiden hvor lite de leser tabloid aviser... Ofte samme personene som fyker rett på vg.no og db.no i det nettet åpner seg.. Her på forumet regner jeg med at det KUN leses Le Monde, Financial timer osv.
Blir det også delt ut gratis aviser på SAS-charter nå?
Alle mine nyheter kommer fra http://www.physorg.com/ld
Forøvrig lurer jeg på om jeg ikke så aviser på min flight fra OSL-TOS(-LYR) den 19 Juni... Damen i gaten tok iallefall fram en sånn blå SAS-vogn med aviser i før vi boardet flyet. Passer jo ikke helt inn i hvilke ruter som fikk tilbudet ei heller datoen, men den var nå der.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.