Da var det tirsdag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra Lillestrøm. Så var det blitt tirsdag. Ikke min favorittdag, trøtt er man også, trenger kaffe ja. Man kommer vel i gang i dag også. Ønsker alle en fin tirsdag i lufta eller på bakken. :)

God kald og forblåst morgen. Dagen min startet uansett bedre han som fikk bot under billettkontroll på bussen. Bgo venter og det gjør heldigvis osl i ettermiddag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Å Gudrun -- Morgen fryh og alt det der. Våknet glad og fornøyd kokken fem etter å ha sovet siden halv ni. En dusj og en kopp kaffe senere ser livet helt greit ut.

Lang konferansedag med obligatorisk konferansemiddag venter. Zaandam er en pen kanalby hvor det ser ut som sentrum er totalt nyoverhalt. Masse gilde farger, shopping og restauranter. Var innom et sted som hadde 'best burger in town' og er ikke helt uenig i det. Knallgod var den ihvertfall.

Best Western er splitterny og helt ok. Litt små rom kanskje, men alt virker, alt er rent og senga er komfortabel. Det er nok for enkle meg. Så får vi bare håpe frokosten også innfrir.

Ha en framifrå dag, enten dere prøver å komme hjem fra Sarajevo eller annet.

God morgen fra 20-bussen. Mens enkelte skal bestemme seg om de skal gå for pest eller bronkitt, så skal jeg på jobb. Eksternt møte har jeg også, så får vel legge et røykteppe så jeg får sneket meg ut. Litt spinning på Sats i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Ris. Hjemmekontor før jeg skal i en bisettelse. Minnestund er i selskapslokalet Villa Eckbo som jo praktisk er naboeiendommen #kortveihjem

Blir også en spennende dag, kveld, natt med tanke på hva som skjer over på den andre siden av dammen. Krysser alt jeg har.

Blir også en spennende dag, kveld, natt med tanke på hva som skjer over på den andre siden av dammen. Krysser alt jeg har.

Alltid sett deg som en Trump-mann, ja ... :cool:

Blir neppe så spennende som media vil ha det til. Ett blikk på valgmannskartet gjør det ganske klart at det er veldig mye som skal gå rett for Trump for at han skal ta seieren. Han sliter jo til og med i min hjemstat Georgia, som normalt er en 'slam dunk' for republikanerne.

God morgen fra Lillestrøm. Snart toget til OSL med billett som SMS... Heldags prøvekanin på flyplassen. Gleder meg...:up:

God morgen fra tigerstaden! Si meg, hva er greien med salting og strøing i denne byen? I Bergen blir man som huseier nærmest hengt ut offentlig i gapestokk og får bøter og allverdens styggedom i postkassen hvis det ligger et snøfnugg på fortauet utenfor huset.. Eller noe slikt.. I Oslo later det til at folk får klare seg selv...? Ha en velstrødd tirsdag!

Last edited:
God morgen fra Oslo nord - surt og kaldt med minus 4-5 og denne forbanna kalde vinden fra nord - den gir smerte :)

Var i London i går - pluss 8 grader - via SVG 0 grader og det var grønt over alt og ikke noe sne å se - bor på galt sted :)

Jan

God dag fra Gamle Oslo. Her er man fortsatt på sykemelding, så man hoder seg i heimen med kaffe, papiravis, nett, tv og mobil for å holde seg orientert om det som skjer i verden. Tenker å ta en god ettermiddagslur, så man er klar for natten. Jeg har elsket valgsendinger siden jeg var 10 år gammel. Enig i at det nok ikke blir så spennende som man kunne frykte, men litt av et drama er det uansett.

Med ønske om en fin dag, enten man er i Oslo, Sarajevo eller andre mer eller mindre ønskede steder!

God morgen fra dumpa på Berger

Her er man i gang med dagen, var nesten ferdig med et prosjekt når det dumpet inn en update i hele oppsettet, og at konsernet har endret på hele oppsettet og strukturen på det jeg sitter med.... Heldigvis er ikke alt bortkastet, men det skaper mildt sagt ekstraarbeid... jaja sysselsetting i praksis.

Får hente litt kaffe sette på headsett og grave seg ned. Så blir det nok en ordning sånn etterhvert :)

S

Gøy på OSL test skal ha fly DY 9965 til OSY-Namsos ref 05K08N og heterKOFEM/ANGEL og sjekke inn en koffert på automat ( nytt har aldri gjort før )^_^

God morgen herfra...

Lang god frokost nå, og så hjemover til valgvake med Mia

Ha en fin en, og lykke til på OSL, Reidar. Sjekk ut om de har kake i kantina.

Fytti katta... kudos til bolaget i dag. Sykt digg brokolisuppe, surdeigsbrød (!!!!) Og ingefær øl i kantina på ARN.

Åjåjåjåjåj

Topp opplegg på OSL i dag. Vært igjennom checkin, security, "avgang " nye C pir og ankomst gjennom taxfree,toll ( ikke kjøp:( ). 400 prøvekaniner

God morgen fra Chicago. Siste dag i The windy city. Fantastisk høstvær, har hatt 3 dager med skyfri himmel og temperaturen har vært oppe og snust på 20-tallet. Fikk tid til å være litt turist i går, ble en hyggelig tur på elven. Passerte bl.a Boeing building. Nå er det frokost før man skal ut på messe igjen. Hjemover med SK944 i C utpå kvelden. Ha en fin onsdag[emoji3]

23bc7214bd89335d7acfc2a6ed466784.jpg

God kveld fra Snillfjord. :)

Mørket faller på og månen er på vei opp. Diverse innkjøp er gjort og nå dukes det for valgnatt i hjemmet. Satser på blå seier, men det blir uansett spennende å se hvor dette ender.

Ha en fortreffelig kveld og natt alle valg-vakere. :)

Last edited:
Fortsatt god tirsdag og skitt valg til alle som følger med på denslags.

attachment.php

Attachments

• election.jpg
    election.jpg
    135.4 KB · Views: 215
Back