Da var det slutt

Synes det er på sin plass også å vise at vi vil savne de røde hjerter på himmmelhvelvingen. Her er min måte på å vise at jeg vil savne Sterling.

OY-SEM1.jpg

Vil Ryanair ind på CPH blive det vel ikke før SWIFT terminalen er klar..Tror ikke at FR er parat til at betale det, som det koster for at flyve på CPH....Deres politik er jo netop
IKKE at betale,men lade lufthavnene betale for den "ære" det er, at FR flyver på netop deres lufthavn...nå det vil tiden vise....

CPH er vel i denne situation lidt pressede og er nød til at være lidt kreative. Der ydes i en periode rabat til nye ruter og det passer ved meget godt med at Ryanair kan få denne rabat frem til SWIFT er klart og så går over på SWIFT rabatten til den tid.

Under alle omstændigheder udtalte Brian Petersen at CPH allerede ny arbejder på højtryk med fylde tomrummet efter Sterling og at der udover Norwegian formentlig snart kan forventes yderligere annonceringer.

Ack ja, det här var ju trist. Hann visserligen aldrig flyga med dem men deras flygplan var fina att titta på. Tråkigt ur ett konsumentperspektiv. Från ett branschperspektiv är det väl snarare ett glädjande besked.

Andra gången Sterling-namnet är involverad i en konkurs.

Last edited:
Dette syns jeg var veldig trist, har alltid likt Sterling, selvom de kanskje ikke har vært verdens mest punktlige selskap, har de vært en fargeklatt på mange måter.

Takk for alt Sterling

Trist dag for ansatte i selskapet som mister jobbene sine, med mindre de får jobb andre plasser da.
Men har vel mer eller mindre uungåelig, reise selskaper har jo fulgt med Sterling ganske lenge og faktisk prøvd folk til å ungå å fly med de når de skal på ferie.

Dette har lite med godhet å gjøre og heller et særdelest frekt PR fremstøt av DFDS!

Smart? Ja! Frekt? Ikke etter min mening. Fordi selv om de faktisk ligger an til å tjene på det, er det nå engang slik at de vil samtidig hjelpe de eventuelle uheldige stakkarene. Sliter veldig med å se på hvilken måte det er frekt, selv om DFDS sannsynligvis tjener på det.

:cry:

Trist dette her. Har masse minner fra flygninger gjennom flere tiår!
Kommer til å savne hjertene!!!

R.I.P sterling!

NB hadde ihvertfall et fint livery,noe DY som ser ut som en brukt OB ikke har. Burde brukt anledningen til å finne noe nytt ja

Jeg har registrert at de fleste som ble rammet på OSL skulle til LPA med Sterling. Men jeg trodde at de hadde lagt ned alle ruter fra Oslo bortsett fra Oslo-Billund. Noen som vet hva denne flighten til LPA var. Var det noe som skulle gå utover vinteren også? Jeg hadde ikke fått med meg dette.

Tænk 2220kr.. om året i licens og så kan de ikke gøre det bedre:(

Tænk 2220 kroner om året i licens for en som ikke hverken TV eller radio, og som ikke akkurat benytter dr.dk (dog for DYs pressekonference i dag!). Det ble en meget dyr pressekonference, må jeg si!

[/Off-topic]

Sorry om noen har postet denne før, men kan ikke huske å ha sett den her:
I serien av skryt om Norwegian-Kjos sine entreprenør-evner, må en ikke glemme Per Braathen. En luring som soper inn penger om dagen.

Norske Per fyller Sterlings tomrom
...og Sun Air redder Legoland-flyet!

Av Dag Fonbæk og Rune Thomas Ege 29.10.2008 kl. 13:18 Kilde: VG NETT

(VG Nett) Braathens-arvingen Per G. Braathen fyller med sitt svenske flyselskap Malmø Aviation tomrommet etter Sterling på det svenske innenriksmarkedet.
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=521862

Det som forundrer meg er at ikke DY.se har valgt å fly Arlanda-Göteborg og Malmø. Korte ruter som sikkert hadde gitt noen mynter i kassa. Er dette for SJ sine raske tog?

aldri så ille at det ikke er godt for noe - Sun-Air tilbake på BLL-OSL!! Veldig bra!
Men fyller Malmö Aviation virkelig tomormmet etter Sterling på svensk innnenriks? Betyr det at de skal starte operasjoner på Arlanda også?

VG skriver at det ikke er mange som har noe tro på et Sterling 2. Men skal man være pirkete, så har Sterling 2 akkurat gått konkurs. ;)

Det er vel heller snakk om Sterling III - du har helt rett. Snart like mange utgaver av Sterling som det var av Pan Am og Braniff!

VG skriver at det ikke er mange som har noe tro på et Sterling 2. Men skal man være pirkete, så har Sterling 2 akkurat gått konkurs. ;)

For å pirke ytterligere så er det vel egentlig snakk om Sterling 3 som gikk konk nå?

Sterling Airways---> Konk
Sterling European---> Konk
Sterling Airlines---> Konk

Back