Re: CRJ vs Q400, når er hver mest egnet? (splittet fra flere x-SK Q400 til WF)
At det "går på sikkerheten løs" er tull.
Skjønner at du synes det å fly prop tydeligvis er frustrerende hvis man er bitt av jet-basillen, men slutt med svartmalingen...
Alle her(?) er vel enige om at jet/CRJ er bedre enn prop/Q400 når man ser isolert KUN på selve flyturen? Både for pax og crew.
				
			Vrøvl! Må være usikkerheten om man får kaffen i fanget eller ikke det da. ;-)(...)STO-GVA i 2:30 så er det så ubehagelig at det nesten går på sikkerheten løs.
At det "går på sikkerheten løs" er tull.
Skjønner at du synes det å fly prop tydeligvis er frustrerende hvis man er bitt av jet-basillen, men slutt med svartmalingen...
Alle her(?) er vel enige om at jet/CRJ er bedre enn prop/Q400 når man ser isolert KUN på selve flyturen? Både for pax og crew.
 
	 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 Fløy meg en gang TXL-CPH på 25 (!!!) min.
 Fløy meg en gang TXL-CPH på 25 (!!!) min. Et annet alternativ kunne vært å dele avgangene mellom SK og WF (jf. slik SK Norge og Danmark deler rutene fra OSL og til dels SVG og BGO(?) mellom seg)
 Et annet alternativ kunne vært å dele avgangene mellom SK og WF (jf. slik SK Norge og Danmark deler rutene fra OSL og til dels SVG og BGO(?) mellom seg) 
 
		