Jeg skal ikke koke altfor mye kålstuing på spiker her.
Det er ikke verdens mest spennende jobbtur. Ikke er Springfield eller East Longmeadows akkurat verdens navle heller. De har en Basket Ball Hall of Fame og en del "gangsta's". Du ser dem når du går gatelangs. De kuker rundt i Subaruene sine med vinduene åpne og høy musikk. Masse gull og hatter og sokker trødd over hodet. Så prøver de se tøffe ut når de myser ut av vinduet.
Men New England's småsteder er også skikkelig fine. Det er store og små trehus... ofte enorme kråkeslott, og det er mange av dem.
Og skolebusser med glade barn, og bilister som faktisk stopper når skolebussen stopper. Da stoppe ALT frem til barna er trygt ute og fremme. Det er skikkelig kos
Også er det kontoret vårt da... svære greier. POW-MIA
I nærheten har MAX Burger den beste lunchen. Wagyu pølse med senep og Mac&Cheese. So much for my diet...
Før snuta rettes inn mot Springfield og deilige Marriott. Denne er til deg Martin!!!
Så er Marriott Springfield så sabla flott, da?
Overhodet ikke. Det er støvete og subbete, det ligger midt i en rimelig klein by og flere ansatte ser ut som om de kommer rett fra rehab.
Men... de kjenner meg igjen i baren (jeg har jo bodd her bra mange ganger nå). Det er en dødshyggelig eldre fyr som jobber der, og vet jeg vil ha elgedosis når jeg kommer. Han har alltid noe bra på lur. Denne husker jeg ikke hva heter, men det var en IPA
Så har de forbausende god middagsmat i restauranten. Jeg spiste Thai Ribs igår, og det var sykt bra. Det var jo ganske enkelt spare ribs i chillisaus.
Og så har de kjøleskap, kaffemaskin og relativt gode senger. Du sover stort sett alltid bra på Marriott.
Utsikten er det litt værre med, men de har jo altså en hage på taket av nabobygget. Der er det en pagoda (er det ikke det det heter) og et tre som blomstrer i April.
Med det så tipper jeg vi takker for oss i avdeling Springfield. Jeg begir meg snart tilbake til kontoret, før jeg skal kjøre til Boston i kveld og fly hjem med BA.
Det blir vel en bitteliten rapport fra det også, tenker jeg.