• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

CPH nyheter (Interkontinentale ruter)

Ja, gjerne flere ic fra Cph. Takke meg til Cph i motsetning til Osl.
Finere flyplass, renere, bedre utvalg å så slipper en å beinfly over alle hauger for å
få seg et blås før 11 timeren.

Sammenlignet med Cph/Ams så er Osl en LCC terminal:angry:
 
PMI er vel Europas største turistflyplass, så sammenligningen der gidder jeg ikke å kommentere! Og det tullet om at nordmenn flyr for lite business er feil. Lufthansa skryter veldig av nordmenns businessclassbruk, og CO sin 757 er stort sett fullstappet i business på OSL-EWR, (ja jeg vet at det er mye amerikanere i CO sin businessclass, men vet også at travle norske forretningsfolk mer og mer fyller opp deres businessclass).
Men det vi snakker om er vel uansett OSL-BKK, og BKK er en leisuredestinasjon fra HELE Skandinavia, selvom jeg tror en slik rute kunne dratt med seg en del businesspax til Singapore og resten av sør Asia+ Australia.
Det er ingen av oss OSL IC forkjempere som tror at OSL skal bli noen stor IC hub, ei heller komme opp på nivå med CPH eller ARN, det de fleste av oss mener er at det er marked for 1-2 ruter i tilegg til EWR: BKK og kanskje en star rute til en hub i USA!!
 
Originally posted by amatør

PMI er vel Europas største turistflyplass, så sammenligningen der gidder jeg ikke å kommentere! Og det tullet om at nordmenn flyr for lite business er feil. Lufthansa skryter veldig av nordmenns businessclassbruk, og CO sin 757 er stort sett fullstappet i business på OSL-EWR, (ja jeg vet at det er mye amerikanere i CO sin businessclass, men vet også at travle norske forretningsfolk mer og mer fyller opp deres businessclass).
Men det vi snakker om er vel uansett OSL-BKK, og BKK er en leisuredestinasjon fra HELE Skandinavia, selvom jeg tror en slik rute kunne dratt med seg en del businesspax til Singapore og resten av sør Asia+ Australia.
Det er ingen av oss OSL IC forkjempere som tror at OSL skal bli noen stor IC hub, ei heller komme opp på nivå med CPH eller ARN, det de fleste av oss mener er at det er marked for 1-2 ruter i tilegg til EWR: BKK og kanskje en star rute til en hub i USA!!

Pass deg sp du ikke blir skutt;)
 
Back
Top