Nå flyr vel ikke Northwest med DC-10 lenger?? Dessuten får de vel ikke lov av KLM å fly på OSL...:question:Originally posted by Thomas
... jeg tror vi ser Northwest med DC-10 på OSL-MSP før vi ser TG med 777! :colgate:
Originally posted by Thomas
... jeg tror vi ser Northwest med DC-10 på OSL-MSP før vi ser TG med 777! :colgate:
Originally posted by amatør
Nå flyr vel ikke Northwest med DC-10 lenger?? Dessuten får de vel ikke lov av KLM å fly på OSL...:question:
Det har vi jo sett allerede, det...![]()
Originally posted by Bizflyer
Kan vi ikke heller få en Singapore 772 OSL-SIN 3 ganger i uken på de dagene de ikke flyr fra CPH?
BF:cool2
Originally posted by Thomas
Burde stått ..."igjen"..
Originally posted by MartinL
Nei dette gjør meg forbannet og frustrert. Og jeg kan fortelle dere at det er nå godt over 100.000 nordmenn som reiser til Thailan i året. (aftenposten) At disse betaler så mye mindre enn dansker og svensker er bare piss.
Jeg skal vedde hus og hjem på at om et annet selskap hadde kommet inn på Osl-BKK, ville SAS eller Thai vært der med en gang, noe som gjør bare saken mer lattelig!
Originally posted by Someone
ARN har med SK, CO og US
Originally posted by Bizflyer
Joda, men for folk som må ha connecting flight uansett så betyr det ingenting for folk som bor i Sandefjord, Stavanger, Bergen, Trondheim med omegn å ta fly direkte til CPH fremfor til OSL. Så da gjenstår det sånn ca 5 - 600 000 mennesker som vil ha OSL som et naturlig utgangspunkt.
BF![]()
Gi meg et håndfast bevis på at det er så mye lavere yeld fra Osl. At selskaper ikke åpner ruter er IKKE et bevis på low yeld.
Kunne ikke vært mer enig!! SAS har nok sagt nei til å mate inn til OSL for Thai, de vil heller mate inn til CPH og ARN via OSL fra resten av Norge, og da fortrinnsvis til egne ruter fra CPH og snart ARN, der SAS skal åpne en leisure rute til BKK fra høsten.Originally posted by MartinL
No fence, men low yeld meg i ræva. Lev av å høre dette for det er kun de her som forsvarer SAS og deres partnere som benytter dette argumentet for å bortforklare hvorfor SAS og partnere ikke åpner fra Osl. Gi meg et håndfast bevis på at det er så mye lavere yeld fra Osl. At selskaper ikke åpner ruter er IKKE et bevis på low yeld. Gi meg tall, gi meg håndfaste bevis, for når Thai nå går opp til to daglige på CPH og vil presse mer på ARN er det fordi noen står i veien. De har jo F"#¤ vurdert Helsinki også!
Nei dette gjør meg forbannet og frustrert. Og jeg kan fortelle dere at det er nå godt over 100.000 nordmenn som reiser til Thailan i året. (aftenposten) At disse betaler så mye mindre enn dansker og svensker er bare piss. Flyene er smekk fulle av economy leasure pax, så kom ikke å fortell meg at debetaler så mye mer enn oss. Alt annet av hva økonomi i de tre landene taler for det motsatte! Desidert størst kjøpekraft osv.
Nei jeg har en sterk mistanke om at det er et visst Skandinavisk bolag som ser at de heller får melke et ubrukt potensiale gjennom å hindre partnere å etablere seg. Jeg skal vedde hus og hjem på at om et annet selskap hadde kommet inn på Osl-BKK, ville SAS eller Thai vært der med en gang, noe som gjør bare saken mer lattelig!
Om de ikke vil ha meg som kunde skal de jaggu få slippe også! Go Finnair!
Tok det nå..:lolOriginally posted by Thomas
Originally posted by amatør
Nå flyr vel ikke Northwest med DC-10 lenger?? Dessuten får de vel ikke lov av KLM å fly på OSL...:question:
Du tok ikke poenget, nei..
Burde stått ..."igjen"..
Man kan nesten begynne å tro at det finnes en slik konspirasjonsliga innen star..:skepOriginally posted by LN-MOW
Gi meg et håndfast bevis på at det er så mye lavere yeld fra Osl. At selskaper ikke åpner ruter er IKKE et bevis på low yeld.
Da vet sannelig ikke jeg hva aarsaken er .....![]()
Dette dreier seg kun om $$$ og hvordan faa mest $$ ut av flyparken sin. Den som tror noe annet, har totalt misforstaatt.
Man driver ikke flyselskap for aa behage flyspottere og det er heller ikke noen internasjonal konspirasjonsliga ute etter aa 'ta' OSL.
Originally posted by LN-MOW
Dette dreier seg kun om $$$ og hvordan faa mest $$ ut av flyparken sin. Den som tror noe annet, har totalt misforstaatt.
Man driver ikke flyselskap for aa behage flyspottere og det er heller ikke noen internasjonal konspirasjonsliga ute etter aa 'ta' OSL.
ok, så du mener virkelig at thai sin rute til athen er et mer lønnsomt skritt enn osl? De vurderte jo også Budapest og helsinki. Garantert fordi de er mer lønnsomme. Mindre trafikk grunnlag med allerede eksisterende operatører!
Originally posted by LN-MOW
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.