CO's nye BF sete

Naar skal de vaere ferdig, Dag? Skal til Singapore i begynnelsen av desember, men har ekskludert CO via HKG selv om prisene var ok. Med de nye setene kan det vaere aktuelt

Da har første 777 flydd EWR TLV med nye seter.

Men ennå bedre er det at første 757 (ship 133) er satt i trafikk med nye BF seter. Vi gleder oss stort til å se dette live.

S

Da har første 777 flydd EWR TLV med nye seter.

Men ennå bedre er det at første 757 (ship 133) er satt i trafikk med nye BF seter. Vi gleder oss stort til å se dette live.

S

Vi regner med bilder når den er innom OSL?

Kan noen forresten fikse Ship# 133 til OSL den 15. Mai? I så fall tømmer jeg CO-kontoen for en test-ride ;)

Løp å kjøp billett. Det kan se ut som maskinen med nye BF seter kommer innom OSL på Søndag.

S

Har kamera full av bilder, skal se om jeg får lagt ut noen snart :-)

Fikk lekt litt med seten i dag og de var fine...

S

De setene så jo flotte ut. Gøy med et selskap som lager sitt eget, og ikke bare kopierer andre.

Litt overrasket over skrå-vendingen på setene. Ser for meg at dersom man er 2 som reiser sammen, blir det fort stiv nakke dersom man skal konversere sammen. Men for soving, så de jo digg ut. Hvor lange var de alt i alt? Man må jo få store problemer dersom man er lenger enn det senga er?

Men si meg, driver CO kun intercont flygninger ut av EWR?

BF:cool2

Litt overrasket over skrå-vendingen på setene.
BF:cool2

Skyldes ikke det størrelsen? Dvs at setene er endel lengre og måtte stilles på skrå for å få plass, men at CO fremdeles ønsker 2-setere og derfor ikke tok i bruk herringbone ala VS og AC, eller har jeg misfortått?

Last edited:
Re: Nye BusinessFirst seter Continental Airlines

Har CO oppgradert alle flyen som traffikerer OSL til nye seter, skal reise BusinessFirst til EWR i slutten av mars.

Pr dags dato er det (desverre) kun en 757 med de nye setene. Maskin no 3 av 777 ble satt i trafikk for et par dager siden.

Snakket med noen passasjerer som fløy med setene i forrige uke, og de var meget godt fornøyd.

S

Back