G Guest ScanFlyer Gold 5 Oct 2005 #1 I kampens hede kan der ske mange ting - "store ting" kan falde ud.............
LN-GBM ScanFlyer Silver 5 Oct 2005 #4 Han som dro i shortsen virket veldig interessert... Jeg kan sånn: :mol :cool2
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 5 Oct 2005 #5 Fotballgutta bør straks begynne å bruke truse, ellers kommer EB til å bli en stor fotballfan!!v BF:lol
Fotballgutta bør straks begynne å bruke truse, ellers kommer EB til å bli en stor fotballfan!!v BF:lol
Falcon ÜberScanFlyer 5 Oct 2005 #6 Hahahahahahahaaaaaaa - minner meg om et digert bilde i Dagbladet fra for et par år siden av noen fotballspillere som lå på gresset og tøyde ut. Ulekkert, ja.
Hahahahahahahaaaaaaa - minner meg om et digert bilde i Dagbladet fra for et par år siden av noen fotballspillere som lå på gresset og tøyde ut. Ulekkert, ja.
O OEH ScanFlyer Gold 6 Oct 2005 #9 Originally posted by Jan Det er grunden til jeg foretrækker kvindehåndbold Click to expand... Mye pent å se på, men kan vel knapt kalles sport.
Originally posted by Jan Det er grunden til jeg foretrækker kvindehåndbold Click to expand... Mye pent å se på, men kan vel knapt kalles sport.
I Isbamse ScanFlyer Gold 6 Oct 2005 #10 Fløy ikke DY rundt med en hale med reklame for sandvolley? (Ooops - nesten on-topic...)
Falcon ÜberScanFlyer 6 Oct 2005 #11 Originally posted by Isbamse Fløy ikke DY rundt med en hale med reklame for sandvolley? (Ooops - nesten on-topic...) Click to expand... Forsiktig nå! OEH: Er det ikke egentlig omvendt...?
Originally posted by Isbamse Fløy ikke DY rundt med en hale med reklame for sandvolley? (Ooops - nesten on-topic...) Click to expand... Forsiktig nå! OEH: Er det ikke egentlig omvendt...?
EB ScanFlyer Inventory Medlem 6 Oct 2005 #12 Mulig jeg skal bestille losjen vi har på Ullevål...:spin: