Fin rapport fra Colombia. Enig med dine observasjoner, fint land til tross dårlig rykte.
Vært der over 100 ganger på jobb, men som regel korte turer, 20-30 timer i slengen, eller bare rett tilbake til Miami eller noen timer med lasting, lossing og bunkers.
Pene damer og god mat, anbefales.
Tusen takk for en igjen veldig interessant, lærerik og flott rapport. Har reist mye i andre Sør Amerikanske land og kjenner igjen mye. Liker veldig godt oppdelingen av rapporten og spesiellt Mat, drikke og ikke minst Kaffe ! delen. Igjen møter du veldig vennlige og hyggelige mennesker, som du også har gjort i andre rapporter, det stemmer godt med våre erfaringer fra Sør Amerika, men jeg tror også at det har noe med hvordan du møter nye kulturer.
Åj åj åj... på akkurat den BBC'en der har jeg og Pellefanten sittet flere ganger, med bok i labben og tryllebrus i glasset.
Takk for kjempefin rapport. Dette er en av de beste på svært lenge!!
VELDIG interessant trip-report!! Planlegger tur til Argentina nå i april, men vurderer sterkt å reise via Bogota å tilbringe noen dager der slik du anbefaler.
Pene damer og god mat, anbefales.
. 100 korte turer til Colombia, du
Kongelig rapport!
Det var nok en " Chicha de Jora " du testet ( Maisdrikken )
Inkaenes drikk!
Forholdsvis stram og litt mye gjær..
Derimot i Peru - " Chicha morada " - Lilla mais, en søt meget god drikk som jeg passer på å hive innpå hver gang jeg er sør for ekvator.
Men kan kjøpes i Norge på enkelte utenlandske sjapper på Grønnland
https://en.wikipedia.org/wiki/Chicha_morada
Jeg slo veldig fort fra meg å gjøre som vanlig og bare ta Cartagena som en helgetur, og det nettopp pga. mistanken det kunne gi mot min reisevirksomhet. Bodde derfor på 3 forskjellige steder i området: inne i gamlebyen, på en spesiell øy og til slutt ved noe som minnet om Miami beach.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.