LN-SEK
ScanFlyer Gold
Det amerikanske flyselskapet Continental åpner for væpnede vakter om bord på New York-ruten fra Oslo.
Fra Nettavisen
Fra Nettavisen
Originally posted by ph-ndr
hvordan er dette mulig å implementere i forhold til sikkerheten på OSL? Jeg regner med at som med mange andre tjenester rundtom i verden så er våpnene personlige, og èn ting er at de nok kan spassere av flyet, igjennom ankomst med de og ikke bli sett, men de skal jo inn og igjennom sikerhetskontrollen for å komme ombord i flyet igjen, og her må man da kunne se to våpen?
-A
Originally posted by ph-ndr
Jeg regner med at som med mange andre tjenester rundtom i verden så er våpnene personlige, og èn ting er at de nok kan spassere av flyet, igjennom ankomst med de og ikke bli sett, men de skal jo inn og igjennom sikerhetskontrollen for å komme ombord i flyet igjen, og her må man da kunne se to våpen?
-A
Originally posted by Egil
Ser ikke helt problemet her...
Burde kanskje vært standard på alle fly, da jeg mener dette virker prevantivt på individer som planlegger skumle ting! ..
Originally posted by Fly high
F.eks. hører jeg at finansministern planlegger å øke skattene ...:wow:
Originally posted by LN-SEK
Kanskje våpnene lagres nedlåst på flyene og taes fram før avgang?
Originally posted by Fly high
Ja, og kanskje på tog, busser, i drosjer og på alle mørke gatehjørner og ... For det er jo alltid noen som planlegger skumle ting? F.eks. hører jeg at finansministern planlegger å øke skattene ...:wow:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.