CO starter å fly til Hilo, Big Island

Re: CO starter å fly til Hilo, Big Island

Kloer meg litt i planeten. Flyr ikke United (CO eksisterer ikke lengre om faa maaneder) til KOA fra LA?

Joda, de gjorde det for 18 mnd siden, jeg så UA uansett på KOA, men Hilo er helt nytt. Folk liker vel å komme nær vulkanene, selv om det er en meget våt plass ( som ikke anbefales for solhungrige ). Langt fra alle "solskinnshoteller"..

Var på Big Island sent i August. Kjørte fra Kona til Hilo over fjellet, og det er da ikke så voldsomt mye å spare på å reise til Hilo. Det lille jeg så av Hilo så også litt shabby ut, var en god del stengte butikker og både restauranter og hotell så ikke ut som de var de mest moderne. Veldig fin plass, mye mer tropisk, men må si som Tommy her, til å klø seg litt i hodet av.

He he... Du flytter nok inn i nabolaget mitt foer den tid, Dr. Johnsen ;)

Det er bare aa gjoere levra klar for aksjon

Ja Untied Tranen er ikke lett fordøyelig....;) The KLM of USA:lol:

Ja Untied Tranen er ikke lett fordøyelig....;) The KLM of USA:lol:

UA stapper ihvertfall ikke 500+ seter inn, samt 10 i bredden paa sine fly saann som AirFrogKLMfavoritten din ;)

Det lille jeg så av Hilo så også litt shabby ut, var en god del stengte butikker og både restauranter og hotell så ikke ut som de var de mest moderne.

Mye av lufta gikk vel ut av Hilo da byen ble vraket som State Capital til fordel for Honolulu.

Back