CO gaar over til Star Alliance!!!

Ha ha!! Keep dreaming.... Det er ikke mange setene i C CO ikke selger til blodpris

Korrekt - ikke sjeldent at det er folk på venteliste for å kjøpe C-klasse tkts.

Hadde faktisk en kar som kom opp fra sentrum, og ventet ved CO tkt desk helt til alle hadde sjekket inn for å se om han kunne kjøpe seg et sete. Å reise via CPH/AMS/LHR/Whatever var siste mulighet og han var villig til å betale mye for å slippe....
 
Noe som tyder paa at de har suksess. Det gjelder jo ogsaa her i USA, skal du i F maa du kjoepe billett, minst oppgraderinger hos CO i forhold til de andre.

Men det er ikke lenge foer du faar annet materiell aa jobbe med paa OSL. Fra aa vaere slutten paa en blindvei, er EWR plutselig et hav av muligheter for Star kunder. Da maa man nok ha flere enn 16 C seter, gitt.

Hoerer du der nede i Houston eller er du opptatt med aa skaale i Champers??
 
Her ble alle drømmer om luksus og større selvfølelse rått og brutalt knust, ja..
Får kjøpe meg en fullpris C-klasse på CO når fagprøven er overstått (forhåpentligvis med bra resultat) om noen uker..! :p
 
Grattis Dag og resten av CO. :nor Da blir det kanskje en anledning til å prøve CO over dammen neste gang jeg skal til SEA.

Så etter gratulasjonene, hvor lang tid går det før vi ser US Airways sparket ut av Star Alliance? Hvem vil vedde her?

Jeg tipper innen sommeren er omme. Men neimen om jeg sykler naken til ENGM om jeg taper:colgate:
 
Det er store tvil om at USAir overlever neste 12 mnd, saa da er det bare aa finne frem flosshatten
 
Her ble alle drømmer om luksus og større selvfølelse rått og brutalt knust, ja..
Får kjøpe meg en fullpris C-klasse på CO når fagprøven er overstått (forhåpentligvis med bra resultat) om noen uker..! :p

Lykke til. Inntil da, har jeg med meg en av de gamle "This is my seat" skiltene fra SAS og setter paa 1B!! :D;)
 
Du store - det er lenge siden det har vært et så unisont gledesutbrudd her på forumet. Sorry at jeg problematiserer litt. Jeg har avskrevet alle lojalitetsprogram for egen del. De siste årene har jeg stort sett hatt mellom 20 og 25 flighter hvert år - utelukkende for egen regning, og nesten utelukkende med KLM, Lufthansa, Norwegian og SAS.

Det selskapet jeg har hatt størst sjanse til å bli et finere medlem hos er KLM / Flying Blue, og det har ikke manglet på fristelser fra dem: Mr Halvorsen, bare litt til nå, så går du opp en klasse.

Og jeg hadde gått opp en klasse for en tid tilbake, hadde jeg valgt KLM. Men for den turen var de ikke konkurransedyktige, hverken på pris eller rutetid. Hadde jeg likevel valgt KLM, ville jeg, i følge dem sett lykken, men for meg når det gjelder flyreiser er ikke lykken å betale mer for en flybillett og sitte lenge på AMS.

Lykken for meg er å kunne velge fritt mellom tilbyderne i det lykkelige snittet mellom pris og rutetid. For folk her på forumet som flyr betraktelig mer, og som i tillegg er idelaistiske venner av et spesifikt flyselskap, stiller det seg sikkert annerledes.
 
Dette var positivt!

Men de får vel ikke Stjerneallianse medlemsskap før om et års tid? Eller hur?

Det er nok mange med Platinum i KLM FD som er misfornøyde nå, tenker jeg?

BF:cool2
 
Dear Mr. Tommy,

As a valued Mileage Plus member, we wanted you to be among the first to hear that Continental and United today announced plans to cooperate globally, linking our networks and services worldwide to deliver new benefits to you. In addition, Continental plans to join United in the Star Alliance®, the most comprehensive airline alliance in the world.

Once implemented, this new partnership, will easily enable you to take advantage of the resources of both airlines to enhance your overall travel experience, and receive more value from your Mileage Plus membership.

First and foremost, this partnership will include new frequent flier reciprocity that will enable you to earn miles when flying on either airline and redeem awards on both carriers. Travel on either carrier will count toward earning elite status. Similarly, members of either airline's airport lounge program will have access to both Continental's Presidents Club network and United's Red Carpet Club® lounges.

Second, together with Continental, we will be able to offer you a more comprehensive domestic route network and together with our Star Alliance partners, greater choice of service throughout the entire world.

Starting in the U.S., you are going to see United and Continental develop extensive code-sharing that will facilitate travel whenever your itinerary involves both carriers. We will be able to provide you with a coordinated process for reservations/ticketing, check-in, flight connections and baggage transfer.

Internationally, Continental and United will establish joint ventures that will allow us to cooperate with each other and with other Star Alliance airlines throughout the world. These joint ventures will enable us to provide you with highly competitive flight schedules, fares and service to more destinations than we do today.

In short, once regulatory approval is obtained, this new partnership between United and Continental will expand your choice of flights and destinations, and improve your ability to earn both miles and elite status in Mileage Plus. Together we will offer you more value whenever you fly. We expect to bring you the benefits of our cooperation starting some time in 2009, and until then, we will keep you informed about our progress.

We appreciate you and your business, and we look forward to seeing you on your next flight.

Sincerely,


Robert Sahadevan
Vice President – Mileage Plus
 
Får kjøpe meg en fullpris C-klasse på CO når fagprøven er overstått (forhåpentligvis med bra resultat) om noen uker..! :p

De pleier jo å ha gode sommertilbud i C. Hadde t/r for ca. 2000USD i år. Litt bedre enn normalprisen - fagprøve eller ikke.
 
USAirways vil vel nærme seg AA i en eller annen form - om de overlever.
 
Back
Top